کد خبر: ۱۰۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 13
شفا آنلاین>سلامت>معاون بهداشت وزارت بهداشت، از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان برای ۸ میلیون دانش آموز و آغاز فعالیت پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر علی اکبر سیاری در تشریح برنامه های بهداشتی وزارت بهداشت، گفت: اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی که وزارت بهداشت در ۲.۵ سال گذشته انجام داده از هر دوره زمانی در وزارت بهداشت بیشتر است و از نظر افزایش منابع مالی حوزه سلامت، تامین و تجهیز مراکز بهداشتی، گسترش خدمات بهداشتی و بهبود استانداردها با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست.

وی افزود: در این دوره برای اولین بار حاشیه نشینان زیر پوشش خدمات وزارت بهداشت قرار گرفتند و ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این مناطق از خدمات سلامت برخوردار شدند، برای ۸ میلیون دانش آموزش در سراسر کشور خدمات رایگان وارنیش و فلوراید تراپی انجام شد، ۲۴ میلیون در کشور زیر پوشش خدمات پزشک خانواده قرار گفتند و اعتبارات حوزه بهداشت چهار برابر شد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: اکنون برای تمام گروهای سنی در وزارت بهداشت برنامه تدوین شده داریم، سامانه یکپارچه بهداشتی به نام «سیب» راه اندازی شده و اکنون در تمام استان های کشور به جز خراسان رضوی و ایلام این سامانه در حال فعال سازی است و نیروهای مجری این سامانه آموزش های لازم را دیده اند.

برچسب ها: وزارت ، بهداشت ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: