کد خبر: ۱۰۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 12
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: خانواده های شهدای سازمان تامین اجتماعی عضوی از این سازمان به شمار می آیند و ما مسئول حل مشکلات آنان هستیم.

به گزارش شفا آنلاین، سید تقی نوربخش روز شنبه در مراسم تجلیل 60 شهید سازمان تامین اجتماعی افزود: با کمال تاسف طی یک دهه اخیر هیچ گونه توجهی به این خانواده ها با وجود همه شعارها و شأن خانواده شهدا، نشده است و بسیاری از آنها عنوان می کنند که طی 20 سال اخیر نیز به آنها هیچ توجهی نشده است.
وی با بیان این که خانواده های شهدای تامین اجتماعی بخشی از خانواده بزرگ این سازمان هستند، ادامه داد: مشکلاتی به واسطه این بی توجهی برای خانواده های شهدا به وجود آمده است که ما شرمنده هستیم که نتوانستیم آنها را حل کنیم.
نوربخش خاطرنشان کرد: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم چرا که امنیت امروز کشور در اوج بی امنیتی کشورهای منطقه در ایران، مدیون خون شهداست.
وی به وجود 60 شهید در سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این سازمان سعی کرده ایم که فرهنگ ایثار و شهادت را ساری و جاری کنیم و ما برای فراهم شدن بستر حرفه ای کارمان از فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی استفاده می کنیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همچنین ما در استخدامی هایمان طبق قانون ایثارگران عمل می کنیم و امسال نیز یک هزار و 800 ایثارگرجذب سازمان شدند.
مراسم تجلیل از 60 شهید سازمان تامین اجتماعی به مناسبت 22 اسفند روز شهید امروز (شنبه) در محل هتل هما در حال برگزاری است.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: