کد خبر: ۱۰۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 12
شفا آنلاین>اجتماعی>سلامت>وزیر بهداشت، از آماده باش تیم های بهداشتی در ایام نوروز خبر داد و گفت: مردم، تخلفات بهداشتی را با ۱۴۹۰ و ۱۹۰ مطرح کنند.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید حسن هاشمی روز شنبه در مانور آماده باش نیروهای بهداشتی، تاکید کرد: قوه قضائیه و وزارت بهداشت از جمله دستگاه‌هایی هستند که باید جهت حفظ حقوق شهروندی به هنگام و هم‌تراز جرم برخورد لازم را انجام دهند، همچنین کسانی که در زمینه غذا و آشامیدنی مردم تقلب می‌کنند بدترین ظلم را کرده و این مسئله از جنایت هم بالاتر است.

وی افزود: امیدواریم آنطور که مردم انتظار داریم بتوانیم از سلامت شان مراقبت کنیم که این مسئله باعث امنیت نیز می‌شود و مهم بوده که مردم فکر کنند به حقوق آنها احترام گذاشته می‌شود.

وزیر بهداشت خطاب به بازسان و کارشناسان نظارتی معاونت بهداشت، گفت: مراقبت کنید که بی‌جا کسی را متهم نکرده و منصفانه همه چیز دنبال شود.

هاشمی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۵۰۰ بازرس بهداشتی در قالب ۱۷۰۰ تیم نظارتی در ایام نوروز، اظهارداشت: امیدواریم ارایه کنندگان خدمت نیز موازین بهداشتی را رعایت کنند و میزبان خوبی برای مردم باشند.

وی با اشاره به مسئولیت دستگاه قضائی در برخورد با تخلفات، گفت: امیدواریم دوستان دستگاه قضا نیز با تشکیل تیم های اختصاصی و بازرس کشیک در ایام نوروز، امکان بروز تخلف را ندهند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: مردم می‌توانند هر گونه تخلفات خود در زمینه بهداشتی را از طریق شماره تلفن‌های ۱۴۹۰ و ۱۹۰ با کارشناسان بهداشتی در میان گذاشته و همکاران ما ۲۴ ساعته آماده پذیرای مردم در این زمینه هستند.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: