کد خبر: ۱۰۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 07
شفا آنلاین>اجتماعی>بسیاری از افراد نسبت به اندازه استاندارد مصرف مواد مواد شوینده آگاهی لازم را ندارند. از این رو در بیشتر مواقع بیش از حد از شوینده ها استفاده می کنند که به مرور زمان به مشکلاتی رو به رو می شوند.

به گزارش شفا آنلاین،بررسی ها و تحقیقات نشان می دهد استفاده بیش از حد از پودر لباسشویی و مایع برای شست و شوی لباس ها نه تنها لباس ها به خصوص البسه تیره را از بین می برد بلکه باعث خرابی ماشین لباسشویی نیز می شود.زیرا اغلب افراد در مورد چگونگی مصرف مواد شوینده هنوز دچار سردرگمی هستند.
محققان برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی و کهنه نشدن لباس ها راهکارهایی را بررسی کرده اند.نخستین راهکار این است که ابتدا افراد نوع ماده شوینده خود را به دقت تعیین کنند.استفاده از مواد شوینده مایع بهترین گزینه برای از بین بردن لکه های بزرگ چربی و تمیز کردن گرد و خاک است.در حالیکه استفاده از مواد شوینده به شکل پودری ممکن است در لباس باقی مانده و به درستی آبکشی نشود از این رو بعد از یک مدت لباس دچار پوسیدگی می شود.
لازم به ذکر است برخی مواد شوینده که کف زیادی تولید می کنند به مرور زمان ماشین لباسشویی را از کار می اندازد.شوینده حتما باید در محفظه خاص که مخصوص مواد شوینده است در لباسشویی قرار گیرد از این رو بعد از پر کردن ماشین لباسشویی ابتدا آب را بازکرده سپس مواد شوینده استفاده کنید تا به طور مساوی مواد شوینده به همه لباس ها توزیع شود.شبکه مجازی آستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: