کد خبر: ۱۰۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 07
شفا آنلاین>اجتماعی>یک زن جوان توسط یکی از نزدیکان خود هتک حیثیت شد.
به گزارش شفا آنلاین،این فرد در فضای مجازی تصاویر و فیلم های خصوصی این زن جوان را منتشر کرد و منجر به آبروریزی شد که توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ غلامرضا شهریاری گفت:در پی شكايت زنی جوان به پليس فتا مبني بر اينكه فيلم ها و تصاوير شخصي و خانوادگي او در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي منتشر شده، بررسي موضوع در دستور كار كارشناسان اين پليس قرار گرفت.
وي افزود: با شكايت اين زن جوان  بلافاصله پرونده تشكيل و كارشناسان با انجام اقدامات تخصصي در فضاي مجازي عامل اصلي اين عمل مجرمانه را  شناسايي و دستگير كردند.
اين مقام مسئول عنوان داشت: متهم كه او نيز خانمي جوان از اقوام نزديك شاكي بود در مواجه با مدارك و مستندات پليس فتا صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را انتقام جويي و هتك حيثيت شاكي به علت اختلافات خانوادگي عنوان كرد.
شهرياري در زمينه انتشار تصاوير خصوصي افراد در فضاي مجازي هشدار داد و  عنوان كرد : اين جرم از جمله جرايمي است كه قانون گذار براي آن مجازات ويژه اي را در نظر گرفته است .
وي بيان داشت: به شهروندان به خصوص بانوان جوان كه بيشترين قربانيان هتك حيثيت در فضاي مجازي هستند توصيه مي كنيم  مراقب اطلاعات شخصي و محرمانه خود باشند و به هيچ عنوان فيلم و تصاوير خصوصي خود را در اختيار ديگران  حتي  نزديكترين اقوام خود قرار ندهند  و اجازه فيلم برداري و عكس برداري از ميهماني ها و مجالس خصوصي خود را نيز به ديگران ندهند.شبکه مجازی آستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: