کد خبر: ۹۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 03
شفا آنلاین>سلامت>در ادامه تلاش‌های دولت هند در زمینه فراهم آوردن امکانات اینترنتی رایگان با همکاری مایکروسافت برای روستاییان هندی و پهنای باند ارزان قیمت در 50 هزار دهکده دور افتاده، اکنون استارت‌آپ رینگ ام‌دی (RingMD) مستقر در سنگاپور، توافق‌نامه‌ای را با برنامه «هند دیجیتالی»(Digita- India) امضاء کرده است که با استفاده از اپلیکیشن جدید این شرکت بتواند خدمات بهتری به بیماران روستایی در هند ارائه کند.
به گزارش شفا آنلاین،   «هند دیجیتالی» یک ایده ابتکاری از سوی نخست‌وزیر هند، نارندرا مودی است که از طریق آن قرار است مناطق روستایی تحت پوشش شبکه‌های اینترنت با سرعت بالا قرار بگیرند.

       همزمان با ادامه فعالیت‌های «هند دیجیتالی» برای ایجاد نقاط دسترسی بیشتر به اینترنت برای ساکنان مناطق روستایی، اپلیکیشن پزشکی از راه دور (تله مدیسین) رینگ ام‌دی با همین نام کمک‌های پزشکی را فراهم کرده و به نگرانی‌های آنلاین بیماران پاسخ می‌دهد.

       جاستین فلاچر، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت رینگ ام‌دی می‌گوید: «این اعتبار بزرگی برای شرکت ماست و ما از این‌که می‌توانیم از این طرح بلندپروازانه برای برنامه «هند دیجیتالی» حمایت کنیم، بسیار خوشنود هستیم. با استفاده از این تفاهم‌نامه ما به‌زودی می‌توانیم بیش از 883 میلیون نفر از روستاییان هندی را به مراقبت‌های بهداشتی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت متصل کنیم.»

       هدف این تفاهم‌نامه استفاده از آخرین تکنولوژی برای گسترش خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق روستایی است که نزدیک به 70 درصد از جمعیت هند را تشکیل می‌دهد و در سراسر هند به اجرا درآمدهاست. اکنون بسیاری از هندی‌ها از طریق پلتفرم رینگ‌ای‌ام می‌توانند به مراقبت‌های بهداشتی، درمانی و پزشکی از راه دور در محیط‌هایی با پهنای باند کم دسترسی داشته باشند.

زمانی که جمعیت روستایی به اینترنت متصل می‌شوند، تنها سه گام تا دستیابی به پزشک موردنظرشان دارند:
        افراد از طریق این اپلیکیشن می‌توانند یک پزشک را بر اساس تخصص انتخاب و با آن قرار ملاقات بگذارند، نشانه‌های بیماری خود را شناسایی و زمان ملاقات را پیشنهاد کنند.

        پس‌ازآنکه پزشک زمان ملاقات را تایید کرد و مشاوره آنلاین از طریق مکالمات صوتی یا تصویری دریافت شد، توصیه‌های لازم را به بیمار داشته می‌شود.

        و درنهایت بیماران می‌توانند از طریق کارت اعتباری و دسترسی به یک درگاه امن پرداخت، هزینه موردنیاز مشاوره را پرداخت کنند. برای افرادی هم که به پرداخت‌های الکترونیکی دسترسی ندارند، امکان پرداخت‌های محلی وجود خواهد داشت.

       رینگ ام‌دی، اپلیکیشن رایگانی است که بیماران می‌توانند از طریق آن به‌طور مستقیم از طریق کامپیوتر یا اپلیکیشن‌های موبایلی به پزشک موردنظر خود مرتبط شوند. سپید
HealthCareAsia



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: