کد خبر: ۹۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 02
شفاآنلاین>سلامت>بهتر است که افراد از ماکروفر برای گرم کردن غذا هم استفاده نکنند، چرا که اشعه وارد شده به غذا مشخص نمی‌کند که چه مقدار مواد زائد وارد غذا شده است.
به گزارش شفاآنلاین،متاسفانه برحسب عادت نادرست اکتسابی, کمتر به زندگی اطراف خود دقت می‌کنیم و یا به دلیل مشغله‌های زندگی امروز اجتناب از برخی مسائل غیر ممکن به نظر می‌رسد.

طبخ غذا هم بر سلامتی تاثیر زیادی دارد.نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری بسیار ضروری است حتی طبخ غذا هم بر سلامتی تاثیر زیادی دارد. باید از روش‌های مطمئنی برای طبخ غذا استفاده کرد البته زندگی مدرنیته عامل اصلی بروز بیماری‌هاست.

مصرف غذاهایی که در ماکروفر تهیه می‌شوند, دارای طبع خشکی هستند و بسیار بدن را تحت شرایط خشکی قرار می‌دهند و برای کسانی که رطوبت معده‌شان کم است, اذیت کننده بوده و در دراز مدت بیماری‌های ناشی از افزایش خشکی در بدن مانند سرطان را ایجاد می‌کند.

همین افزایش خشکی در بدن عاملی برای تجمع سموم در بدن است. بهتر است که افراد از ماکروفر برای گرم کردن غذا هم استفاده نکنند چرا که اشعه وارد شده به غذا مشخص نمی‌کند که چه مقدار مواد زائد وارد غذا می‌کند.

ماکروفر موجب تغییر بافت سلولی غذاها می‌شود

ماکروفر از دیدگاه طب جدید هم موجب تغییر بافت سلولی غذاها می‌شود و همین تغییر سلولی خود، سمومی وارد غذا می‌کند که برخی هنوز ناشناخته هستند.

در کتاب تغذیه در طب ایرانی اسلامی آمده است که ماکروفر به دلیل داشتن امواج الکترومغناطیسی موجب عوارضی همچون آسیب به سلول‌های مغزی و دستگاه عصبی, سردرد, خستگی, آب مروارید و حتی سرطان خون می‌شود.تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: