کد خبر: ۹۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 01
شفاآنلاین:دکتر علی نوبخت حقیقی کاندیدای منتخب مجلس دهم شورای اسلامی با انتشار نامه ای ازحضور پرشورومقتدارانه ملت ایران درانتخابات سرنوشت ساز قدردانی کرد.
به گزارش شفاآنلاین دراین نامه آمده است:
به نام خداوند جان و خرد
ملت بزرگ ايران
بادرود، وآرزوی روزهای بهتر، و خوبی ها وخوشی ها همراه آرامش و تندرستی بر ای شما بزرگواران:
از اینکه با شناخت از پیشینه ام ، من را برای نمایندگی خود در مجلس شوراي اسلامي از شهر تهران شایسته دانستید سرافرازوسپاسگزارم. 
با آنکه ناگزیر،دیر هنگام دست بکارکوشش های انتخا باتی شدم، خوشنودم که شما با مهربانی ، شناختی درست وآگاهانه با بیش ا ز یک میلیون رای از من خواستید که خدمتگزار ایران و اسلام باشم
درروزهای کمی که برای کوشش های انتخاباتی داشتم گروهی از همکاران گرامی و همشهریان ارزنده ،نوجوان و سالمند ،بی آنکه چشم داشتی داشته باشند تلاش های ارزنده ای نمودند که دست اورد آن آراي چشمگير ملت برای نماینده شدنم بود. اينجانب با سربلندی سپاسگزار همه فداکاری های شما هستم.
تاکنون برای تندرستی و شادمانی گروهی از شما که درگیر بیماری بودید با همه توان کوشش نموده ام.
از این پس با رای شما درراه تندرستی ، آرامش ،آسایش و شادمانی همه مردم ایران  کوشا خواهم بود.در این رهگذر همانگونه که دربرنامه های انتخاباتی خود با شما پیمان بستم،بیاری پروردگارو همكاري ديگر نمايندگان ارجمند ،نخست خواهم کوشید تا رهنمود های فصل سوم قانون اساسی را در باره حقوق ملت ،بکاربندم.
برای آنکه بیشتر از نیازها و خواست شما آگاه باشم همواره آماده ام تابه سخنان  شما گوش فرا دهم و بکوشم تا در راستاي مسوليت سنگين نمايندگي قانون هائی در مجلس شوراي اسلامي گذرانده شود كه دربرگیرنده همه پيشنهادهاي درست شما باشد.براین باور هستم که اگر ما برای زندگی و کار قانون های سودمند ودرستی داشته باشیم، وبه آن عمل نماييم بسیاری از دشواری ها از میان خواهد رفت.
پیمان میسپارم که در این راه ، با همياري دولت منتخب ملت برای خوشنودی ایزد یکتا و همه مردم سرافراز ایران از هیچ کوششی فروگزار نکنم.
وظيفه خود ميداند از برگزار كنندگان انتخابات وكليه عزيزاني كه با تلاش هاي شبانه روزي در كسب اين موفقيت نقش آفريني نمودند سپاسگزاري نمايم.

خاك پاي مردم ايران
علي نوبخت حقيقي
دوشنبه ١٣٩٤/١٢/١٠

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهروز برومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
با خوشنودی بسیار انتخاب شایسته سرور دکتر علی نوبخت حقیقی را به همه همکاران در جامعه پزشکی و همه مردم ایران شادباش میگویم. ازشفاانلاین هم سپاسگزاری مینمایم که خواست پزشکان را بخوبی شناخته اند و خبرهای انتخاب استاد دکتر نوبخت را برای آگاهی پزشکان منتشر نموده اند.
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
0
پیروزی این بزرگوار را شادباش می گوییم و به امید همکاری و همیاری بیشتر همه بزرگواران در مجلس به " نوبخت مجلس "
رضانژاد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
0
جناب آقای دکتر نوبخت
انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را تبریک می گوییم .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: