کد خبر: ۹۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 29
رئیس انجمن نفرولوژی ایران در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- رئیس انجمن نفرولوژی ایران گفت: متأسفانه هنوز دستمزد تیم های پیوند اعضا در برخی از بیمارستان های کشور پرداخت نشده است.
دکتر محمدرضا گنجی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: به دلیل عدم پرداخت دستمزد تیم پیوند درحال حاضر در بیمارستان دکتر شریعتی تهران که ازمهم ترین مراکز پیوند کلیه درکشور است عمل پیوند صورت نمی گیرد.به همین خاطر بیماران را به مراکز دیگری ارجاع می دهند تا شاید بعد از سال جدید در راستای حل مشکلات معجره ای شود.

وی ادامه داد: البته به درست شدن اوضاع امیدواریم؛ شاید دکتر- سید محمد کاظمینی - مسئول جدید واحد پیوند اعضاء در وزارت بهداشت- حقوق از دست رفته پزشکان را بگیرد.

فوق تخصص بیماری های کلیه خاطرنشان کرد: در برخی از بیمارستان ها به طور علی الحساب از طریق هیئت امناء، هزینه های مربوط به پیوند را گرفته اند اما برخی از بیمارستان ها هنوز نگرفته اند؛ اما این گونه نیست که به هیچ عنوان  پرداختی صورت نگرفته باشد.

وی تصریح کرد: البته امیدواریم انشالله این مشکلات به زودی حل شود زیرا به دولت دکتر روحانی و مجلس امید داریم؛ضمن اینکه امیدواریم با شروع کار دکتر نوبخت و سایر همکاران در مجلس آینده نیز مشکلات موجود درنظام سلامت و مشکلات مردم وجامعه پزشکی حل شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
افشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
سلام دکتر..
فقط میخوام بگم خدا سلامتی بهتون بده و عمر باعزت...
شما جون منو نجات دادی!!!! ده سال پیش. کلیه هام در ۲۴ ساعت ۱۴ گرم پروتئین دفع میکرد
و متاسفانه چند وقت پیش باز همون طور شدم نمونه برداری هم انجام دادم جوابش الان پیش خودتونه...
حتما باید بیام خدمت شما
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: