کد خبر: ۹۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 25
شفا آنلاین>اجتماعی>امروز در حالی که گروه خبری باشگاه خبرنگاران برای مصاحبه مردمی در خصوص کمبودهای دارویی به اطراف بیمارستان امام خمینی (ره) اعزام شده بود با حمله انتظامات و جانشین رئیس بیمارستان امام خمینی مواجه شد.
به گزارش شفا آنلاین،تیم خبری باشگاه خبرنگاران شامل سه نفر از جمله یک خبرنگار و تصویر بردار و کمک تصویر بردار که حوالی ساعت 11 امروز پنجشنبه 6 اسفند به اطراف بیمارستان امام خمینی رفته بود تا از مردم در خصوص کمبودهای دارویی بیماران سوال بپرسد با ضرب و شتم و فحاشی جانشین رئیس و انتظامات این بیمارستان مواجه شد. 

مهناز متقی خبرنگار اعزامی می‌گوید: جانشین بیمارستان دقایقی پس از اینکه ما مشغول مصاحبه با مردم در خصوص مشکلاتشان بودیم وارد خیابان شد و به ما گفت: شما به مردم یاد می‌دهید تا مشکلاتی را به دروغ مطرح کنند این تهمت دکتر (ر) به خبرنگار همراه با فحاشی و استفاده از الفاظ نامناسب بود اما کار به اینجا ختم نشد و انتظامات این بیمارستان با حمله به دوربین و دستیار تصویر بردار به ضرب و شتم وی پرداختند. 

جواد زمان فشمی دستیار تصویر بردار باشگاه خبرنگاران می‌گوید: انتظامات دست مرا پیچاند و به شدت من را هل داد به نحوی که به جوی آب افتادم. این تنش‌ها در حالی بود که مردم با ما همراه شدند و جلوی دکتر (ر) به شکایت از کمبودهای دارویی پرداختند.

حال سوال بزرگی که مطرح می‌شود اینجاست چرا چنین رفتاری در قبال وظیفه ذاتی یک رسانه از سوی کارکنان بیمارستان امام خمینی صورت گرفته است؟
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
1
دستشون درد نکنه.شما خبرنگارای.... مردم رو به جون پزشکان انئاختین.....
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: