کد خبر: ۹۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 24
شفا آنلاین>سیاسی>عضو شورای شهر تهران گفت: جامعه ما از نظر ساختاری، دارای هویت‌های متکثر است که صدای همه این هویت‌ها باید در مجلس ملی طنین انداز شود، برای این کار البته نیاز به مشارکت همه گروه‌های مردمی است در حقیقت به هر میزان که مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، به همان میزان مجلس آینده توانمند تر خواهد بود، چراکه رأی ندادن تضعیف مجلس است و مجلس ضعیف به تقویت تصمیم گیران خودسر و خود محور می انجامد.
به گزارش شفا آنلاین،.احمد مسجد جامعی » درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات مجلس دهم گفت: نیامدن در واقع شرایط نابرابر را دشوارتر می کند و کسانی که آن سوی این نگرش قرار دارند، با تشدید ایران هراسی و اسلام‌ستیزی بر دشمنی‌ها می‌افزایند. آسیبی که نتایج زیان‌بار آن برای همگان است، حتی کسانی که هم اکنون به هر قیمتی به فضای تک صدایی می اندیشند.

بنابراین نباید با رأی ندادن، مجلس تک صدایی ایجاد کنیم، چراکه تک صدایی مطلوب یک مجلس ملی نیست. بهانه سازان باعث اسلام هراسی و ایران ستیزی می شوند. بهانه سازان را به مجلس نفرستیم. ما به مجلسی نیاز داریم که بهانه سازان نتوانند از آن سوءاستفاده کنند و پاسدار اخلاق و اندیشه و هویت و دین و آیین مردمان این سرزمین باشند.وی ادامه داد: این میهن از آن ماست و منافع ملی ایجاب می کند فارغ از شرایط نابرابر و ناخواسته همگان در این عرصه حاضر شوند و دیگران را به حضور فراخوانند. مسجد جامعی تأکید کرد: تجربه نشان داده است هر زمان مشارکت افزایش یافته، موفقیت مردم  و اعتماد اجتماعی آنان بیشتر و موانع راه کمتر بوده است.ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: