کد خبر: ۹۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 23
مدیرعامل تامین اجتماعی:
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم همیشه در صحنه ایران در دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز موجب تشکیل مجلسی برآمده از اراده و خواست ملت می شود.
به گزارش شفاآنلاین : سیدتقی نوربخش افزود: حضور مردم در واقع پاسخی محکم به یاوه گویی های دشمنان خواهد شد و حتی موجب استحکام ارزش های انقلابی و اسلامی می شود.
وی اضافه کرد: همه باید با مشارکت در این رویداد بزرگ در انتخاب نمایندگان اصلح در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و شکل گیری مجالسی برآمده از اراده ملت ایران همراهی کنیم.
نوربخش ادامه داد: با حضور گسترده مردم در انتخابات خرد جمعی را شاهد خواهیم شد و امیدواریم کسانی که تایید صلاحیت شدند و پس از انتخاب مردم به مجلس راه یافتند ، بتوانند به مطالبات مردم به خوبی پاسخ دهند تا آنان نیز نتیجه حضور حداکثری و مشارکت گسترده خودشان را با داشتن مجلسی کارآمد و قانوگذار مشاهده کنند.
وی با بیان اینکه امیدواریم در این دو انتخابات نیز شاهد شور و نشاط مردم برای حضور در پای صندوق های اخذ رای در هفتم اسفند باشیم، اضافه کرد: در ایام انتخابات از تمام مردم به ویژه بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تقاضا دارم همه در پای صندوق های رای حاضر شوند چون حضور گسترده مردم موجب استحکام نظام و پاسخی به فشارهای اقتصادی و تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان این ملت است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین اظهار امیدواری کرد که حضور حداکثری و گسترده مردم باعث شود کاندیداهایی که مدنظرشان است به مجلس راه یابند.
وی خاطرنشان کرد: در تمام سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق های رای بودایم و در انتخابات پیش رو نیز با توجه به رقابت های انتخاباتی و فضای گرم و پرشور تبلیغات همچون سال های قبل شاهد این حضور دشمن شکن خواهیم بود و این انتخابات بار دیگر به همه جهان اثبات می کند که نهاد های اصلی و ارکان نظام اسلامی برآمده از رای و اراده ملت بزرگ ایران است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: