کد خبر: ۹۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 18
شفا آنلاین>اجتماعی>سلامت >جامعه پزشکی >وزیربهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشکل اعتباری بیمارستان 128تختخوابی شهدای صنعت نفت دشت آزادگان با هماهنگی و مشارکت وزارت نفت حل شده و تعلل در روند اجرایی این طرح بیمارستانی با توجه به نیاز شدید مردم ، پذیرفتنی نیست.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی پنجشنبه در بازدید از روند اجرایی این بیمارستان که عملیات اجرایی آن از سال 1370شروع شده ولی هنوز پیشرفت 50 درصدی دارد، به خبرنگاران رسانه های گروهی افزود: بیمارستان 128تختخوابی شهدای صنعت نفت دشت آزادگان در 18ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی گفت : این بیمارستان به عنوان یک مطالبه عمومی باید هرچه زودتر در خدمت منطقه محروم دشت آزادگان و هویزه قرار گیرد.
وزیربهداشت ، درمان و آموزش پرشکی در ادامه گفت که درمانگاه این بیمارستان در خرداد ماه 1395 آماده بهره برداری خواهد شد ولی همزمان تاسیسات و تجهیزات این بیمارستان نیز تکمیل و تامین خواهد شد.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه مردم این منطقه به واسطه دلاوری و حماسه آفرینی در هشت سال دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، افزود: شخصا روند اجرایی این بیمارستان را به صورت مداوم پیگیری خواهم کرد تا موانع احتمالی در کندشدن روند کاری آن برطرف شود.
وی ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان شهدای صنعت نفت دشت آزادگان از طولانی شدن روند اجرایی این بیمارستان ابراز تاسف کرد ولی وعده داد، این بیمارستان در دولت یازدهم تقدیم مردم دشت آزادگان و هویزه خواهد شد.
برای ساخت و تکمیل بیمارستان شهدای صنعت نفت دشت آزادگان بازیربنای 22هزار متر مربع 750میلیارد ریال از سوی وزارت نفت اختصاص یافته و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان مجری طرح معرفی شده است.
تاکنون چهار پیمانکار این طرح بیمارستانی به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار کارساخت این بیمارستان را رها کرده اند ولی در آذرماه سال جاری با تغییر و تحول انجام شده ، روند اجرای این طرح شتاب گرفته است.
شهرستان دشت آزادگان با مرکزیت شهر سوسنگرد دارای یک بیمارستان قدیمی 90تختخوابی است و نیازمند نوسازی و تجهیز می باشد.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه برای سفری دو روزه وارد خوزستان شد و ضمن بازدید از طرح های درمانی در شهرهای گتوند و شوشتر ، بیمارستان شهر کارون را نیز افتتاح کرد.
طبق برنامه قرار است قاضی زاده هاشمی و هیات همراه، فردا (جمعه) از مراکز درمانی و بیمارستانی خرمشهر و آبادان بازدید کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: