کد خبر: ۹۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 18
شفا آنلاین>سلامت>دانشیار رادیوتراپی آنکولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برگزاری همایش تومور استرومال دستگاه گوارش گفت: آخرین یافته‌های تشخیصی و درمانی سرطان در این همایش مورد بحث قرار می‌گیرد.

به گزارش شفا آنلاین، امیرشهرام یوسفی در برنامه همایش تومور استرومال دستگاه گوارش اظهار داشت: این همایش امروز در هتل پارسیان اوین با حضور صاحب‌نظران حوزه سرطان و آنکولوژی برگزار شده است.

وی افزود:‌ انجمن کلینکال آنکولوژی ایران برگزارکننده این همایش بوده و موضوعات مختلف در رابطه با مسئله سرطان و آخرین یافته‌های تشخیصی و درمانی در این بیماری طبق آخرین معیارهای سرطان اروپا و آمریکا مورد بررسی و بحث قرار می‌گیرد.

دبیر علمی همایش تومور استرومال دستگاه گوارش ادامه داد: شانس عود بیماری، درمان‌های کمکی قبل و بعد از جراحی، اپیدمیولوژی نقش مولکولار پاتولوژی در تعیین پیش‌آگهی و درمان سرطان در این همایش مورد بحث قرار می‌گیرد.

کاشفی خاطرنشان کرد:‌ محققان و پزشکان در حوزه‌های رادیوتراپی انکولوژی، جراحی و رادیوتراپی در این همایش شرکت کرده و آخرین بررسی‌های تشخیصی و درمانی خود در حوزه سرطان را مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌دهند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: