کد خبر: ۹۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 18
شفا آنلاین>سلامت>اولین سمینار درمان با سلول‌های بنیادی بیماری‌های عصبی جهت ترویج این علم در کشور توسط معاونت علمی برگزار می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص اولین سمینار درمان با سلول‌های بنیادی در اختلالات عصبی اظهار داشت: ستاد سلول‌های بنیادی در دور جدید فعالیت های خود که از حدود 10 ماه پیش آغاز شده، جهت ترویج علم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در سطح کشور و برای گسترش آن اقدام به تشکیل کارگروه های مختلفی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نموده است.

وی تصریح کرد: این کارگروه ها شامل چشم، اعصاب، غضروف و استخوان، کلیه و تمام اندام بدن است که امیدواریم در آینده علم بنیادی و پزشکی بازساختی، منجر به درمان بیماری‌های صعب العلاج و کشنده شود.


حمیدیه خاطرنشان کرد: برای اولین بار در  سمینار درمان با سلول‌های بنیادی تمام متخصصین اعصاب کودکان و بزرگسالان، جراح مغز و اعصاب، علوم پایه اعصاب و متخصصین علوم سلولی کاربردی گرد هم جمع می‌شوند و با تبادل نظر و ارائه آخرین دستاوردهای خود در این زمینه می پردازند.yjc
برچسب ها: سلول ، فناوری ، کشور
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: