کد خبر: ۹۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 16
پروفسور سمیعی :
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>پروفسور «مجید سمیعی» متخصص و جراح برجسته مغز و اعصاب ایرانی شامگاه دوشنبه گفت: همیشه و در همه جا ایرانی بودن افتخار من بوده است.
به گزارش شفاآنلاین : سمیعی در جمع اعضای سفارت و دیگر نهادهای ایرانی و پزشکان ایرانی مقیم صربستان با اشاره به فعالیت های علمی خود و خدمت به مردم گفت: رمز موفقیت من متمرکز بودنم در انجام دادن یک کار بخصوص بوده به این معنا که اگر سخنرانی داشتم فقط به آن فکر می کردم و اگر در حال جراحی بودم تنها به جراحی و بهبود بیمار تمرکز داشتم.
وی همچنین توانایی و پتانسیل ایران را برای رشد علم و فرهنگ بسیار بالا دانست و با اشاره به این که علاقه مندی در قشر جوان کشور بخصوص در قشر زنان به وضوح مشخص است، گفت: اکثر آن ها علاوه بر تلاش برای ادامه تحصیلات عالیه حداقل به یک زبان خارجی تسلط خوبی دارند.
سمیعی گفت: از این که خود را در بین ایرانیان می بینم بسیار خوشحال هستم.
وی افزود: همه ایرانیان در هر نقطه ای که باشند به ایرانی بودن خود افتخار می کنند و تمامی کشورها ایرانیان را افرادی خردمند و هوشمند می دانند.
پرفسور سمیعی روز دوشنبه مدال ملی «نشان طلایی لیاقت» صربستان را از تومیسلاو نیکولیچ رئیس جمهوری صربستان دریافت کرد.
رئیس جمهور صربستان در هنگام اهدای مدال لیاقت به پروفسور سمیعی، از فعالیت های علمی و همکاری درازمدت وی با این کشور قدردانی کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به پیشرفت های ایران در تمامی زمینه ها بخصوص علمی و تحقیقاتی گفت: ایرانیان در تمامی نقاط دنیا در عرصه های مختلف از جمله علمی، تجاری و فرهنگی فعال هستند و کشورها میزبان از ایران و ایرانی با نیکی نام می برند.
مجید فهیم پور همچنین به روابط و همکاری خوب ایران و صربستان اشاره کرد و گفت : پزشکان ایرانی در رشته های مختلف مانند جراحی عمومی، جراحی پلاستیک، چشم پزشکی، فیزیوتراپی، میکروب شناسی، دندانپزشکی و آسیب شناسی در صربستان سرنشاس هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: