کد خبر: ۹۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 15
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: به پرستاران شاغل در مراکز درمانی تامین اجتماعی اطمینان می دهم که برای بهبود وضعیت کاری آنان از هیچ کوششی فروگذار نمی کنیم.
به گزارش شفاآنلاین : سیدتقی نوربخش در مراسم جشن میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در جمع پرستاران شاغل در مراکز درمانی تامین اجتماعی با بیان اینکه حضرت زینب (س) اسوه و نماد صبر و استقامت و الگوی عفت و معرفت است، اظهار داشت: نامگذاری ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار نیز برای این است که پرستاران آن بانوی بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با قدردانی از تلاش ها و زحمات پرستاران گفت: شان و جایگاه ارزشمند پرستاران در ارائه خدمات درمانی مطلوب مراکز درمانی بر کسی پوشیده نیست و پرستاران با ایثار و از خود گذشتگی برای رفع مشکلات و بازیابی سلامتی بیماران تلاش می کنند.
نوربخش از تدوین استانداردهایی برای کار پرستاران در مراکز درمانی تامین اجتماعی خبر داد و افزود: این استانداردها پس از طی مراحل قانونی به مرحله اجرا در می آید و سعی کرده ایم که فشارهای کاری پرستاران را کاهش دهیم و امیدواریم درآینده نزدیک شاهد رفع مشکلات این عزیزان در راستای خدمت رسانی بهتر به بیمه شدگان و بازنشستگان باشیم.
وی با بیان اینکه در دو آزمونی که طی سال گذشته و سال جاری در سازمان تامین اجتماعی برگزار شده است، یک هزار پرستار استخدام شده اند، گفت: در رابطه با پرداخت مزایای پرستاران نیز تلاش می کنیم که با افزایش پرداختی ها و پرداخت به موقع و عادلانه بخشی از تلاش ها و زحمات این عزیزان را جبران کنیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تمامی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در بخش های مختلف این سازمان اعضای یک خانواده هستند و یک هدف را دنبال می کنند و آن ارائه خدمات مناسب به جامعه بزرگ بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران و کارفرمایان است.
نوربخش ادامه داد: خدمت به بهترین بندگان خدا افتخاری است که نصیب کارکنان سازمان تامین اجتماعی شده است و این سازمان در مسیر خدمت رسانی به جامعه مولد کشور و بیمه شدگان مستمری بگیران عزیز در حال فعالیت است.
براساس آمار سازمان تامین اجتماعی 6 هزار و 849 پزشک در مراکز درمانی ملکی این سازمان ارائه گر خدمات درمانی به بیمه شدگان هستند که از این تعداد، دو هزار و 343 پزشک عمومی و سه هزار و 414 پزشک متخصص هستند.
همچنین 456 داروساز، 505 دندانپزشک و 131 نفر دکتر علوم آزمایشگاهی شاغل در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی به بیمه شدگان و مستمری بگیران خدمات درمانی ارائه می کنند.
براساس آمار 40 میلیون و 300 هزار نفر از جمعیت کشورمان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: