کد خبر: ۹۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 14
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: طب رزم باید خود را متناسب با پیشرفت در جنگ های آینده و نوین در ابعاد علمی، ساختاری و سازمانی تجهیز و توانمند کند.
به گزارش شفاآنلاین : این مطلب را امیرسرتیپ کیومرث حیدری روز یکشنبه در همایش «طب رزم در جنگ آینده» که با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مرکز آموزش پشتیبانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد عنوان کرد.
وی با تبریک فرارسیدن پنجم جمادی الاول - 25 بهمن ماه - روز پرستار و میلاد با سعادت پرستار کربلا حضرت زینب کبری(س) افزود: تمامی پرستاران، همراهان و همکاران این بانوی بزرگوار دنیای اسلام که اسوه صبر و پایداری است، هستند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به وجود نعمت ولایت در کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه جغرافیای دنیا تنها نظامی است که از وجود نعمت ولایت به عنوان بالاترین نعمت خدادادی برخوردار است.
امیرسرتیپ حیدری با تشریح خصوصیات ممتاز و برجسته اخلاقی حضرت زینب کبری (س)، ولایتمداری را برجسته ترین صفت این بانوی بزرگ جهان اسلام عنوان کرد و توضیح داد: ولایتمداری در صدر سایر صفات برجسته این بانوی بزرگ اسلام است که مثل خورشیدی درخشان در آسمان، برای تمام دوران، وجود نازنین ایشان را منور و نورانی معرفی می کند.
وی ادامه داد: به فضل خدا اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش در راستای تدابیر فرمانده نزاجا و همت بالای نیروی زمینی منشا اجرای خدمات متنوع بهداشتی و درمانی در این نیرو و مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور بوده است.
امیرسرتیپ گفت: جنگ های آینده و نوین از هر نوعی که باشند، وجود شبکه امدادگر، نجات بخش و همیشه در صحنه بهداشت و درمان در آنها اجتناب ناپذیر است.
همایش طب رزم در جنگ آینده با هدف ارتقای آگاهی و بینش پرسنل محقق و اندیشمندان نیروی زمینی ارتش و سایر نیروها برای تطبیق و اصلاح عملکرد خود در برابر تهدیدات نوین در جنگ های احتمالی آینده در حال برگزاریست.
ادامه دارد...
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: