کد خبر: ۹۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 12
شفا آنلاین>سلامت>آزمایشی نشان داده است که اگر زیر چشم‌ها مرطوب‌کننده قرمز لب بزنید حقله‌های سیاه و رگ‌های قرمز زیر چشم ناپدید می‌شود.
به گزارش  شفا آنلاین، با نزدیک شدن به ایام نوروز به علت افزایش مشغله‌ها بسیاری افراد فرصت نمی‌کنند به پوست و زیبایی خود رسیدگی کنند و گاهی به علت انجام کارهای معوقه و سرعت بخشیدن به امور فرصت نمی‌کنند خوب بخوابند و آرامش داشته باشند به همین دلیل زیر چشمان آن‌ها حلقه‌های تیره و لکه‌های قرمزی بوجود می‌آید.

حلقه‌های تیره زیر چشم بر اثر افزایش سن، خواب ناکافی و اضطراب بوجود می‌آید و به‌راحتی نیز از بین نمی‌روند. در بیشتر اوقات برای برطرف کردن آن‌ها لوازم آرایشی بهداشتی توصیه می‌شود که ممکن است تاثیر آن قطعی نباشد و همچنین بسیار پرهزینه است.

بهترین روش برای ناپدید کردن این حلقه‌های سیاه‌رنگ روشی ارزان و در عین حال موثر است. برای این کار باید بدانید چگونه از ترفند لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنید.

در اینجا راهی ارزان، موثر و در عین حال سریع را برای ناپدید کردن حلقه‌های زیر چشم به شما معرفی می‌کنیم. مرطوب‌کننده‌های رنگی لب می‌تواند در برطرف کردن سیاهی و قرمزی چشم بسیار موثر باشد.

برای این کار یک مرطوب‌کننده لب بردارید، بهتر است رنگ آن قرمز باشد. آن را مانند کرم به زیر چشم بمالید سپس کرم آرایشی را با پد زیر چشم خود بکشید. بعد از آن خواهید دید که هیچ اثری از قرمزی و سیاهی در زیرچشمانتان وجود ندارد.
برچسب ها: نوروز ، اضطراب ، آرایشی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: