کد خبر: ۹۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 22
متخصص پوست و لیزردرمانی در گفتگو با شفا آنلاین اعلام کرد:
شفا آنلاین- متخصص پوست و لیزردرمانی ازمردم خواست برای انجام لیزرفقط به متخصصین پوست مراجعه کنند نه افراد فاقد صلاحیت و آرایشگاه ها.
دکتر زهره نیکبخت در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر افزود: وزارت بهداشت اعلام کرده که لیزر در هر رشته ای باید توسط متخصصین مربوطه انجام شود؛پس سایرین به هیچ عنوان صلاحیت انجام آن را ندارند. زیرا لیزر به عنوان  یک تکنولوژی پیچیده می تواند عوارض و فواید بسیار زیادی در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: لیزر در رشته پوست به طور حتم باید توسط متخصص پوست انجام شود. زیرا با آگاهی از پیامدهایش آنها را به بیماران نیز انتقال می دهد؛ اما در صورتی که لیزردر آرایشگاه ها و توسط افراد فاقد صلاحیت انجام شود برای فرد مشکلاتی رخ می دهد که دراغلب مواقع دیگر قادر به درمان عوارض نیستند.

موارد استفاده از لیزر

نیکبخت تصریح کرد: استفاده از لیزر طیف بسیار گسترده دارد مانند جوانسازی پوست؛ موهای زائد که گاهی اوقات حالت بیماری داد، درمان سرطان ها و ماه گرفتگی و همچنین در بیماری های مختلف کاربردهای بسیار زیادی دارد.
وی توصیه کرد: افراد لیزر را به طور حتم باید نزد متخصص پوست انجام دهند؛ آن هم متخصصی که با لیزر کار کرده و دارای تجربه کافی است و به هیچ عنوان برای لیزردرمانی به افراد غیر متخصص و آرایشگرها مراجعه نکنند که بدون شک این بی توجهی عواقب جدی دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: