کد خبر: ۹۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 07
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون روابط بین الملل انجمن صرع ایران از حضور مردان بنفش در ۵ میدان بزرگ تهران با رویکرد معرفی و شناخت بیماری صرع برای عموم مردم خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،پرویز بهرامی گفت: دوشنبه 19 بهمن همزمان با روز جهانی صرع مردانی با پوشش بنفش رنگ در 5 میدان اصلی تهران حضور می‌یابند  و در زمینه شناخت بیماری صرع برای عموم مردم برنامه‌هایی اجرا می‌کنند.

وی افزود: مردان بنفش فردا در میدان‌های تجریش ساعت 10 تا 11، ونک  12 تا 13 ، فاطمی 15 تا 16 ، ولیعصر 16:30 تا 17:3 و انقلاب 18 تا 19 حضور می‌یابند و شهروندان تهرانی می‌توانند از اطلاعات ارائه شده توسط آنها بهره‌مند می‌شوند.

عضو هیأت مدیره انجمن صرع ایران خاطر نشان کرد: حدود یک درصد از مردم جهان به صرع مبتلا هستند که شمار این بیماران در ایران حدود 700 هزار نفر است.  همچنین صرع یکی از شایع ترین بیماری‌ها در جهان به شمار می‌رود. این بیماری در زمینه‌هایی مانند آموزش و درمان با مشکلاتی مواجه است. علاوه بر آن برخی افراد دیدگاه غلطی نسبت به صرع و مبتلایان به این بیماری دارند این در حالی بوده که 85 درصد از افراد مصروع می‌توانند زندگی طبیعی داشته باشند. ‏

برچسب ها: صرع ، سلامت ، مردان بنفش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: