کد خبر: ۹۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 05
شفا آنلاین>سلامت>قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور، خواستار عزم و اراده وزارت بهداشت برای تحقق مطالبات پرستاری تا قبل از روز پرستار شد.
به گزارش شفا آنلاین،محمد شریفی مقدم، اظهارداشت: همایش بزرگ روز پرستار و همچنین مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زینب(س)، صبح شنبه ۲۴ بهمن ماه جاری با دعوت از مسئولین مختلف کشور و حضور جامعه پرستاری، در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

وی با تاکید بر وحدت و همدلی بی سابقه جامعه پرستاری بعد از برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری، تصریح کرد: نمایندگان جامعه پرستاری کشور در سازمان و شورای عالی نظام پرستاری، در راستای اهداف متعالی پرستاران که رفع موانع خدمتی به مردم و تحقق مطالبات پرستاری است، گام بر می دارند.

شریفی مقدم با عنوان این مطلب که سازمان نظام پرستاری در تعامل و همراهی با هر فرد، گروه و دستگاهی که جایگاه پرستاری را به رسمیت بشمارد، پیشقدم است، اظهارداشت: محتوای همایش بزرگ پرستاری، بستگی به نتایج مذاکرات سازمان نظام پرستاری و همچنین اعلام کارگروهی دارد که به وزارت بهداشت، اعلام کرده است.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور همچنین به انتظار پرستاران از وزارت بهداشت برای تحقق مطالبات به حق پرستاری اشاره کرد و گفت: امیدواریم آنچه جامعه پرستاری از مسئولین وزارت بهداشت مطالبه دارد، تا قبل از روز پرستار محقق شود.

شریفی مقدم، عزم و اراده وزارت بهداشت برای حل مشکلات پرستاری را خواستار شد و افزود: سازمان نظام پرستاری به عنوان نماینده جامعه ۲۰۰ هزار نفری پرستاران کشور، در راستای حفظ حقوق بیماران و مطالبات پرستاری گام بر می دارد.

وی، وحدت و وفاق جامعه پرستاری را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی که در جامعه پرستاری به وجود آمده است، حل مشکلات پرستاران سرعت بیشتری بگیرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: