کد خبر: ۹۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 05
شفا آنلاین>اجتماعی>سلامت>وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بر بالابردن کیفیت خدمات درمانی کشورمان در مقایسه با کشورهای همسایه تاکید کرد.
به گزارش شفا آنلاین،سید حسین قاضی زاده هاشمی دیشب در مراسم جشن پیروزی انقلاب در تالار وحدت تبریز گفت : آذربایجان شرقی دارای ظرفیت های درمانی بالا و نیروهای متخصص است و باید جایگاه و کیفیت خدمات درمانی را با استفاده از استعداد ذاتی استان به بالاتر از کشور ترکیه برسانیم .

وی افزود : پسا برجام فرصت ارزشمندی برای اجرایی کردن طرح های مهم حوزه بهداشت و درمان در آذربایحان شرقی است .

دکتر هاشمی گفت : هم اکنون کمبود پزشک در شهرهای زیر 50 هزار نفر رفع شده و مراکز درمانی نوسازی و بازسازی شده اند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود : در حوزه درمان آذربایجان شرقی هم اقدامات مناسبی انجام شده  و طبق نظر سنجی وزارت اطلاعات و صدا و سیما میزان رضایت مندی مردم این استان از وزارت بهداشت و طرح تحول سلامت بیش از 70 درصد است .
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را اتحاد ، ایمان به خدا و اطاعت از رهبری دانست و گفت : با سرلوحه قرار دادن این سه اصل مهم به اهداف بلند مدت کشور که یکی از آنها رفاه اجتماعی است خواهیم رسید .

هاشمی افزود : هم اکنون در حوزه علم و فناوری رتبه نخست منطقه و شانزدهم جهان هستیم و این دستاورد یکی از نمادهای قدرت ایران است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تاریخ کهن ایران به خطه آذربایجان افتخار می کند گفت : شهدای لشکر عاشورا برای نسل جوان بهترین الگوی زندگی هستند .

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی عصر پنج شنبه به منظور افتتاح طرح های درمانی به تبریز سفر کرده است.

افتتاح هفت مرکز بهداشتی، ساختمان خون و انکولوژی بیمارستان کودکان تبریز از جمله برنامه های قاضی زاده هاشمی در سفر به آذربایجان شرقی است.خبرگزاری صدا و سیما
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: