کد خبر: ۹۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 04
شفا آنلاین>سلامت>معاون هماهنگی امور استانهای مجمع خیرین سلامت گفت: خیرین کشور تاکنون 33 هزار میلیارد ریال در طرح ها و مقوله سلامت سرمایه گذاری کرده اند.

به گزارش شفا آنلاین،اسماعیل غنیان روز پنجشنبه در آئین افتتاح درمانگاه سیب و جمع خیرین سلامت شهرستان سیرجان افزود: 220 دفتر و محل مجمع خیرین سلامت در سطح کشور فعال است و 70 هزار نفر از خیرین با این مجمع همکاری دارند.
وی تصریح کرد: اولویت کاری مجمع خیرین سلامت در راستای سلامت جامعه و پیشگیری قبل از درمان است و هر جا که نیاز دولت در بخش درمان است این مجمع اقدام می کند.
وی گفت: طی یک سال گذشته بیش از 40 دستگاه دیالیز با اعتبار نزدیک به 30 میلیارد ریال خریداری و به مراکز درمانی کشور اهدا شد که یک دستگاه هم به بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان داده شد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت سیرجان هم در این آئین گفت: امسال خیرین سلامت سیرجان بیش از پنج میلیارد ریال به این مجمع کمک کردند.
یدالله قربانی افزود: این کمک ها برای توسعه زیرساخت های بیمارستانی و بهداشتی اختصاص یافته است.
مرکز درمانی سیب در چهارمین روز دهه فجر با زیربنای 370 مترمربع و کمک چهار میلیارد ریالی خیرین و مرکز قرآنی اهل البیت سیرجان با بخش های مختلف درمانی افتتاح شد.
همچنین امروز (پنجشنبه) اورژانس بین جاده ای حسین آباد در محور سیرجان به کرمان با زیربنای 120 متر مربع و هزینه 800 میلیون ریال از اعتبارات ملی به بهره برداری رسید.
دوازدهمین پایگاه و اورژانس بین جاده ای در شهرستان سیرجان با هدف کاهش تلفات حوادث جاده ای فعالیت خود را آغاز کرد.
برچسب ها: درمانگاه ، سلامت ، مجمع
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: