کد خبر: ۹۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 03
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبرداد:
شفاآنلاین :سلامت >اجتماعی >رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ماموریت های این دانشگاه در حال حاضر نسبت به قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت هفت برابر افزایش داشته است.
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین،دکتر مهدی شادنوش عصر دیروزدرآیین بهره برداری از ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که با حضور دكتر هاشمي وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت:  در زمان حاضر تمامی این ماموریت ها بدون افزایش یک نفر نیرو در حال انجام است.

دكتر شادنوش با بیان این که نسبت نیروهای ستادی که در سال 92 به دانشگاه 13 درصد بود ولی اکنون به هشت درصد رسیده است، اظهار داشت: اقدامات بسیار ارزنده ای با همین تعداد نیرو در سطح استان انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اتمام پروژه های نیمه تمام این دانشگاه را از سیاست های خود در روز نخست تحویل مسئولیت عنوان کرد و گفت: اکنون در استان سمنان شاهد پروژه های نیمه کاره با ستون های برافراشته که باعث ناامیدی مردم از حوزه سلامت بود، نیستیم.
دكتر شادنوش ادامه داد : از روز نخست مسئولیت تصمیم گرفتیم که همه پروژه های نیمه تمام را تا پایان سال 94 به اتمام برسانیم و پس از آن پروژه های عمرانی جدیدی را تعریف کنیم که خوشبختانه به جز یکی از پروژه ها که آن را استثناء کرده بودیم، همه پروژه ها مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی به موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ارزیابی های وزارت بهداشت در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود : در حوزه گزینش توانستیم رتبه اول را بدست آوریم و از سوی نهاد ریاست جمهوری تقدیر شدیم و در حوزه های اداره حقوقی و طرح تحول سلامت نیز جایگاه برتر کشوری را از آن خود کردیم.

دكتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یادآور شد: در حوزه پژوهش تا سال 92 در رتبه 24 کشوری قرار داشتیم اما امروز توانسته ایم 10 رتبه ارتقا پیدا کنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: