کد خبر: ۹۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 01
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ظهور افراد فرصت طلب و کمرنگ شدن اخلاص مدیران را دو آفت انقلاب از منظر آیت الله مطهری برشمرد.

 به گزارش شفا آنلاین،سیدحسن هاشمی این مطلب را عصر دوشنبه در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های «حقوق و زندگی» و تجلیل از خدمات محسن اسماعیلی در کتابخانه ملی عنوان کرد.
وی افزود: از شورای نگهبان به خاطر اینکه مقدمات ورود یک مکلا به مجلس خبرگان رهبری را فراهم کردند تشکر می کنم.
ویز بهداشت گفت: حضور افرادی مانند محسن اسماعیلی که کارکرد ملی دارند بویژه در این دوران به شدت مغتنم است.
وی افزود: دکتر اسماعیلی هم مخلص و هم عالم هستند و حضور افراد از گروه های مختلف در این جلسه به علت وجود این دو گزینه در ایشان است. خداوند متعال به برخی افراد حکومت بر قلب ها را عنایت کرده و آقای اسماعیلی از جمله این افراد هستند.
وزیر بهد اشت گفت: در این مکان شریف که کتابخانه ملی است، برای تجلیل از یک نویسنده حقوق شهروندی جمع شده ایم و امیدوارم روزی با افتخار سرانه کتابخوانی مردم عزیز کشور را اعلام کنیم.

** امیدوارم مسئولان نیز به حقوق شهروندی پایبند باشند
وزیر بهداشت با تجلیل از تالیفات محسن اسماعیلی در حوزه حقوق اجتماعی و حقوق شهروندی گفت: امیدوارم مسئولان نیز همراه با آگاهی از آراء و نظرات حقوق شهروندی، به این حقوق پایبند باشند.
هاشمی با اشاره به حضور خود در مجلس شورای اسلامی در صبح امروز(دوشنبه) افزود: برای پاسخ به یک مساله منطقه ای رفته بودم تا ملی و در آنجا این مطلب را هم ذکر کردم که از شهید مطهری دو هفته قبل از شهادت از آفت های انقلاب پرسیدم و ایشان به دو مورد اشاره کردند.
وزیر بهداشت ادامه داد: از نظر شهید مطهری، آفت اول پس از دوران سختی ها و مرارت های انقلاب بوجود می آید و آن ظهور افراد فرصت طلبی است که صدایشان از صدای انقلابیون هم بلندتر است و آفت دوم کمرنگ شدن اخلاص مدیران و جایگزینی هوا و هوس است که امیدوارم انقلاب اسلامی از این دو آفت بزرگ بیش از گذشته مصون بماند.
وی افزود: علاقه من و بسیاری از افراد دولت به آقای اسماعیلی به این دلیل است که وی در طول انقلاب اسلامی علم و اخلاص را همزمان با هم داشتند.
مجموعه «حقوق و زندگی» تالیف محسن اسماعیلی در دو جلد اول و دوم شامل کتاب های «راهنمای حقوقی شهروندان»، «گفتارهایی در حقوق رسانه» و «گفتارهایی در حقوق شهری و شهروندی» است.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: