کد خبر: ۹۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 31
شفا آنلاین>سلامت>مسواک ما همواره در معرض خطرها و میکروب‌هایی قرار دارد که گاهی از منشا توالت، گاهی از خشک نشدن آن در فاصله بین دو استفاده و گاهی از جذب آلودگی از سایر مسواک‌ها و سایر تهدیدات خارجی ایجاد می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین، پوشش‌ها و محافظ‌های مسواک می‌تواند برای کاهش خطرات استفاده شود و این نوع محافظ (Brushield) به‌عنوان بهترین محافظ مسواک شناخته‌شده است.

       این محافظ از آلومینیومی ساخته‌شده است که در هواپیماها کاربرد دارد و دارای سیستم قفل مغناطیسی برای محافظت و امن نگاه‌داشتن قسمت سر آن است. این عناصر به این منظور طراحی‌شده‌اند که خطر تهدیدهای بیرونی (همچون انتقال میکروب از مسواک‌های کثیف از طریق موی برس) را به کمترین میزان برسانند. این محافظ‌ها همچنین مسواک را از کرک، بقایای مسواک و آلودگی کیف در هنگام مسافرت در امان نگاه می‌دارند.

       علاوه بر این، این محافظ ادعای اولین محافظ ضدباکتری مسواک را دارد که از فنّاوری نقره یونی (silver-ionic) برای کار بهره جسته است. آزادسازی کنترل‌شده نقره یونی در طول عمر این وسیله، نزدیک به 99 درصد از باکتری‌هایی را که با آن تماس دارند، از بین می‌برد.

       کانال‌های جریان‌ها درعین‌حال به این منظور طراحی‌شده‌اند که به مسواک اجازه بدهند تا در بین دو استفاده به‌طور کامل خشک شود و درنتیجه هرگونه میکروبی را که با موی آن در تماس است، از بین ببرند.سپید
 Gizmag
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: