کد خبر: ۹۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 30
شفا آنلاین>سلامت>پنجمین کنگره ملی گیاهان داروئی روزهای 29 و 30 اردیبهشت 95 با حضور صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و صادرکنندگان گیاهیان دارویی و داروهای گیاهی، دانشگاهیان و محققان این حوزه در اصفهان برگزار خواهد شد.

 به گزارش شفا آنلاین،دبیرعلمی پنجمین کنگره ملی گیاهان داروئی  با بیان اینکه علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، داروسازی، پزشکی و دامپزشکی، صنعت و اقتصاد از محورهای این کنگره است، گفت: این کنگره محلی مناسب برای تضارب آرا و به اشتراک گذاشتن آخرین یافته های علمی و تجاری است.
دکترپیمان صالحی به حضور فعال صاحبان صنایع، تولیدکنندگان، صادرکنندگان حوزه گیاهان داروی اشاره کرد و گفت: بخش ویژه ای از این کنگره به تولیدکنندگان اختصاص یافته است تا آنان ضمن ارائه موضوعات علمی این حوزه به بیان مشکلات، یافتن راه حل و تبال نظر با دیگران بپردازند.
وی برپایی نمایشگاه داروهای گیاهی را از جمله برنامه های جانبی این کنگره اعلام کرد و گفت: تولیدکنندگان و صادرکنندگان در قالب 15 تا 20 غرفه نمایشگاهی دور هم جمع می شوند تا دستاوردهای خود را به معرض نمایش بگذارند.

** 20 بهمن آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش
دبیرعلمی پنجمین کنگره ملی گیاهان داروئی گفت: تمامی علاقمندان اعم از محققان، پژوهشگران و دانشگاهیان تا 20 بهمن ماه سال جاری مهلت دارند مقالات خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.
صالحی ادامه داد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این کنگره به آدرس http://www.ncmp2016.com به اطلاعات کامل در این خصوص دسترسی پیدا کنند.
وی با اشاره به استقبال خوب فعالان و محققان گیاهان دارویی از این نمایشگاه با اشاره به اینکه سالانه بین هزار و 400 تا 2 هزار مقاله در قالب موضوعات متنوع به دبیرخانه کنگره ارسال می شود، گفت:سالانه حدود 800 مقاله به صورت پوستر در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و پیش بینی می شود بیش از یک هزار و 500 مقاله به دبیرخانه این کنگره نیز ارسال شود.ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول حبیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
با عرض سلام
آیا تا 20 بهمن می‌توانیم چکیده مقاله بفرستیم یا باید متن کامل آن خدمتتان ارسال گردد؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: