کد خبر: ۹۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 30
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی کشور در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین-راحله صدرنیا-خبرنگار رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی کشور گفت: من موافق حضور اعضای جامعه پزشکی و تحصیل کرده در انتخابات دوره جدید مجلس هستم اما به شرط آن که بعد از ورود به آنجا همکاران شان را فراموش نکنند.
دکتر ایرج خسرونیا در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: من انتظار دارم همه تحصیل کرده ها و پزشکان پس ازورود به مجلس وعده های انتخاباتی و به خصوص صنف شان رافراموش نکنند.

وی درباره رد صلاحیت برخی از کاندیداهای نمایندگی مجلس نیزخاطرنشان کرد: این قانون وجود دارد که وقتی رد صلاحیت توسط شهرستان یا مرکز استان می شود شورای نگهبان بررسی مجدد می کند و افرادی که مدارکشان کم بوده یا صلاحیت شان تشخیص داده نشده پرونده ها یشان دوباره مرور شود .حال آن که طی سالیان اخیر صلاحیت درصد بالایی از آنها  تأیید شده و امیدواریم امسال هم شاهد این اتقاق باشیم.

وی تأکید کرد: من موافق هستم که پزشکان و کادر پزشکی نیز در مجلس به تعداد زیادی حضور داشته باشند. زیرا دردآشنای مردم هستند و در جامعه حضور داشته و دارند.پس به راحتی می توانند ناراحتی مردم را درک و درراستای حل مشکلات آنها کمک نمایند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: