کد خبر: ۹۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 28
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل اداره نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی گفت: درخواست ایجاد واحدهای تولیدی در سال 94 نسبت به سال 93 افزایش 40 درصدی داشته است.
به گزارش شفا آنلاین،سیدحسین صفوی مدیرکل اداره نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی در خصوص استفاده از کالاهای داخلی خصوصا محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد: به طور کلی خرید و استفاده از تجهیزات با کیفیت تولید داخل در کشور جزو الویت‌های وزارت بهداشت است. هم زمان با طرح تحول نظام سلامت برخی کالاها مانند کاشتنی‌های ارتوپدی که تولید داخل توانایی تأمین کامل آن را دارد، در مراکز درمانی مجاز شده است.

وی با اشاره به توسعه تولیدات داخلی در زمینه تجهیزات پزشکی عنوان کرد: درخواست ایجاد واحدهای تولیدی کشور در سال 94 نسبت به سال 93 افزایش 40 درصدی داشته است که این بیانگر حمایت‌های خوب وزارت بهداشت برای استفاده از محصولات داخلی است.

صفوی در مورد حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان به دلیل ویژگی‌ دانش‌بنیان بودنشان علاوه بر این که مشمول حمایت‌های تولید داخل می‌شوند، از حمایت‌های دیگری هم برخوردار می‌شوند.به طور مثال این شرکت‌ها در مسیر سریع‌تری پروانه ساخت خود را دریافت می‌کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: