کد خبر: ۹۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 27
شفاآنلاین :اجتماعی >عمومی >مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در آستانه انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: پرچم سازمان تامین اجتماعی در انتخابات سفید است.

به گزارش شفاآنلاین ، دکتر سید تقی نوربخش در همایش سراسری کارشناسان و روسای حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی افزود: اجازه نخواهیم داد کسانی دوباره سازمان تامین اجتماعی را به حاشیه کشانند.
وی تصریح کرد: به جرات می گویم، مدیریت این سازمان در دوره فعلی، هیچ طرح و یا لایحه ای طی 2 سال گذشته، علیه سازمان تامین اجتماعی در مجلس تصویب نشده است.


مدیرعامل تامین اجتماعی با بیان اینکه ارتباط این سازمان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سطح مناسب و موثری است، افزود: عملکرد سازمان در دو سال اخیر در برقراری تعامل و انجام مذاکرات با نمایندگان مجلس شورای اسلامی موفقیت آمیز بوده است.
نوربخش خاطرنشان کرد: متاسفانه تامین اجتماعی در دولت گذشته محور کشمکش میان دولت و مجلس بود و در نتیجه آن اتفاقات ناخوشایندی رخ داد و این سازمان به مرکز مناقشه میان قوا تبدیل شده بود.
وی افزود: تاریخ ایران؛ یکشنبه سیاه مجلس که در دولت قبل و متاسفانه با موضوع سازمان تامین اجتماعی رقم خورد را از یاد نخواهد برد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه 10 درصد کل کار مجلس شورای اسلامی مرتبط با این سازمان است، تصریح کرد: با اتخاذ گفتمان جدید با مجلس شورای اسلامی، اعتماد نمایندگان به این سازمان افزایش یافت به طوری که در تمام لوایح و طرح های مربوط به تامین اجتماعی، نظرات تخصصی این سازمان اخذ شد.

نوربخش با اشاره به ارائه برنامه ششم توسعه کشور و بودجه سال آینده از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی گفت: در حال پیگیری این برنامه ها هستیم تا دیدگاه های کارشناسی این سازمان در تصویب لوایح مربوطه مورد بهره برداری گیرد.
نوربخش گفت: پرداخت سه درصد حق بیمه سهم دولت به سازمان تامین اجتماعی بعد از 40 سال در بودجه سال 95 لحاظ شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین افزود: پس از انجام انتخابات و معرفی نمایندگان منتخب ملت در دوره جدید، بسته اطلاع رسانی تامین اجتماعی برای نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی آماده می شود و در اختیار آنان قرار می گیرد تا با قوانین این سازمان آشنا شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: