کد خبر: ۹۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴:۴۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 23
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت از راه‌اندازی مجموعه کلینیک‌های ویژه در شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در بازدید از بیمارستان پلدختر گفت: بیمارستان و پرسنل خیلی خوبی در شهرستان پلدختر وجود دارد ولی مهم‌ترین مشکل کمبود متخصص در سه، چهار رشته است که دانشگاه علوم پزشکی لرستان باید این مشکلات را رفع کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: مقداری تجهیزات از جمله سی‌تی‌اسکن وجود دارد که هر زمانی محل آن آماده شد آن را تحویل خواهیم داد، تجهیزات دیگر مانند تخت باید تغییر کند که امیدواریم به‌ زودی این مشکل حل شود.

هاشمی از توسعه اورژانس بیمارستان پلدختر خبر داد و بیان کرد: گسترش اورژانس کار خوبی است که مجموعه کلینیک‌های ویژه در آن دایر و راه‌اندازی می‌شود.

وی در ادامه گفت: امیدواریم سال آینده مراکز ارائه تسهیلات ویژه زایمان افزایش یابد و کارهایی در حال انجام است که به‌ زودی مشکلات برطرف خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ سؤالی مبنی بر اینکه با اجرایی شدن برجام آیا باز هم شاهد خبرهای خوبی در وزارت بهداشت هستیم، گفت: اگر این اتفاق صورت نگیرد واقعاً تلاش همه‌کسانی که در تحقق این اتفاق بسیار مهم نقش داشتند را ضایع کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در همه دستگاه‌ها قرار است این مسئله، اتفاق بیفتد که به‌ طور یقین وزارت بهداشت هم جزء آن‌ها بوده که این نیاز به همدلی، اتحاد و عزم ملی دارد شاید نزدیک‌ترین آن انتخابات است.

وزیر بهداشت به حضور پرشکوه و حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو اشاره و خاطرنشان کرد: حضور حماسی و پرشکوه مردم در انتخابات اسفندماه امسال سبب ارتقاء جایگاه ایران در منطقه و عرصه بین‌المللی می‌شود.

وی افزود: امیدواریم از این مسیر بتوان در جهت تحقق خواسته‌های مردم که عمده آن رونق اقتصادی و اشتغال است گام‌های مؤثری در جهت ارتقای کیفیت زندگی مردم برداشت.

هاشمی اظهار کرد: وزارت بهداشت فرصت‌های متعددی از نظر بین‌المللی دارد که امیدواریم بتوانیم در این سال از آن استفاده کنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: