کد خبر: ۹۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 21
شفا آنلاین>سلامت>دومین کنفرانس مهندس پزشکی قلب و عروق با محوریت بیماری های آترواسکلروز و رویکردهای نوین با حضور وزیر علوم، تحققات و فناوری، رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و جمعی از مسئولان این بخش آغاز شد و تا فردا دوم بهمن ادامه دارد.

 به گزارش شفا آنلاین،ایده پردازی در بازه مهندسی پزشکی قلب و عروق، رویکردهای نوین فناوری اطلاعات پزشکی و پزشکی از راه دور در حوزه قلب و عروق، نقش استانداردهای روزآمد در حوزه طراحی، ساخت و نگهداشت تجهیزات پزشکی قلب و عروق و یافته های اخیر تحقیقاتی در حوزه سلول های بنیادی، نانو و مهندسی بافت در حوزه قلب و عروق برخی از محورهای این کنفرانس است.
رویکردهای نوین در حوزه طراحی، ساخت و کاربرد استندها، دریجه های مصنوعی قلب، پیس میکرها، سامانه های نوین رهایش هدفمند و کنترل شده، داروهای مورد استفاده در درمان بیماری های قلب و عروق، فناوری های نوین مورد استفاده در تجهیزات پزشکی مرتبط با حوزه قلب و عروق از جمله بایو تکنولوژی و لیزر و کاربردهای مهندسی پزشکی در تشخیص و درمان بیماری های قلب و عروق از دیگر محورهای این کنفرانس است.
این کنفرانس دارای سه کاربرد با موضوعات بوم مدل کسب و کار و استارت آپ ها، آشنایی با مفاهیم و تکنیک های آینده پژوهی و آشنایی با فرآیند ارزیابی و حمایت از شرکت های دانش بنیان است.
دومین کنفرانس مهندسی پزشکی قلب و عروق دارای امتیاز بازآموزی است.
برچسب ها: پزشکی قلب ، عروق ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: