کد خبر: ۹۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 21
شفاآنلاین: قائم مقام دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با تشکر از اقدامات صورت گرفته در مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اظهار داشت: مشارکت خیرین سلامت در ساخت مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی و آموزش پزشکی می تواند باعث حل مشکلات این مراکز شود.
به گزارش شفاآنلاین، سید عباس پور هاشمي دردیدار با دکتر مهدی شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،ضمن اعلام این مطلب پیرامون اولویت های استان در حوزه ی بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وی در اين ديدار با اشاره به شکل گیری مجمع خیرین سلامت گفت: چندين سال از شكل گيري مجمع خيرين سلامت می گذرد و در این مدت شاهد اقدامات سازنده در خصوص جذب و تشویق خیرین در حوزه ی سلامت هستیم.



دكتر مهدي شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان نیز دراین دیدار ضمن تشکر و تقدیر از آقای سید عباس پور هاشمي قائم مقام دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور که حامی و مشوق دانشگاه و خیرین سلامت استان هستند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از تمامی خیرین و دوستدارانی که در سطح شهر و استان سمنان تلاش‌های خیرخواهانه در بحث سلامت، بهداشت و درمان مردم انجام می‌دهند، استقبال می‌نماید.

دكتر شادنوش همچنين از تمامی خیرین سلامت که زحمات زیادی در راه بهبود سلامتی و درمان مردم کشیدند و کمک حال دولت و دانشگاه در این امر خطیر می‌باشند، تقدیر و از خداوند متعال برای آنان توفیق روز افزون طلب نمود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: