کد خبر: ۹۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۴ - 2016January 13
شفا آنلاین>سلامت>یکی از مراجعه کنندگان مرکز درمان ناباروری رویش هلال از گرانی دارو و بیمه نبودن مراحل درمانی ناباروری اظهار گله مندی و با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درد دل کرد.

 به گزارش شفا آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد امروز، چهارشنبه برای بازدید از مجتمع داروئی درمانی هلال به این مرکز درمانی آمد و در جریان مشکلات بیماران قرار گرفت.
یکی از مراجعه کنندگان به ابوترابی فرد اظهار کرد که شغلش کارگری و درآمد ماهیانه اش حدود 750 هزار تومان است و نمی تواند هزینه های درمان ناباروری را پرداخت کند.
وی هزینه درمان ناباروری را از سال گذشته تاکنون 14 میلیون تومان عنوان کرد و گفت که در عین حال همچنان همسرش باردار نشده است.
این کارگر خطاب به ابوترابی فرد، هزینه های درمان ناباروری را کمرشکن دانست و افزود: هیچ بیمه ای این هزینه ها را تقبل نمی کند و باید دولت و مجلس شورای اسلامی برای این موضوع برنامه ای داشته باشند.
ابوترابی فرد گفت: که آیا مجلس برنامه ای را برای این مشکل مردم در نظر دارد؛ گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت توجه بسیاری را به ارایه خدمات درمانی به مردم داشته اند و مجلس از اولویت های دولت در حوزه سلامت و بهداشت به منظور افزایش رضایتمندی مردم، حمایت می کند.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود اعتبارات گفت: سال گذشته بودجه عمومی کشور 235 هزار میلیارد تومان بود که تاکنون 190 هزار میلیارد تحقق یافته است که این کاستی ها به جمعیت هلال احمر نیز می رسد.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر با توجه به کمبود و اعتباراتی که امسال شاملش شده است باید با مدیریت کافی اعتباراتش را تخصیص دهد و به درآمدزایی بپردازد.
وی تاسیس هتل بیمارستان در این مجتمع را نکته مطلوبی برای گردشگری سلامت ارزیابی کرد و گفت: جمعیت هلال احمر می تواند با گردشگری سلامت درآمد و اعتبارات خوبی را برای خود در نظر بگیرد.
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی امروز در جریان بازدید از مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از مراکز مختلف مانند پوست، دیالیز، چشم پزشکی درمان ناباروری بازدید کرد.
 محمد اسماعیل مطلق مدیرکل سلامت، جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش تر گفته بود که سه میلیون زوج در کشور نابارورند.ایرنا
برچسب ها: مجتمع ، داروئی ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: