کد خبر: ۹۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۴ - 2016January 12
شفاآنلان :جامعه پزشکی >سلامت >معاون آموزشی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی میزان کاهش مدت زمان تعهدات متخصصان دندانپزشکی را اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین، باقر لاریجانی با بیان این خبر افزود: در راستای سیاست های وزارت بهداشت و پیشنهاد کمیسیون معین شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی،مدت زمان تعهدات در «آیین نامه خدمات متعهدین خدمت دوره های تخصصی دندانپزشکی» کاهش یافته و همچنین تمهیداتی نیز برای حمایت بیشتر از افرادی که طرح نیروی انسانی و نظام وظیفه را قبلا به عنوان دندانپزشک عمومی گذرانده اند، اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: جدول حداقل زمان خدمات متعهدین خدمت در دوره این دولت، برای دانش آموختگان رشته های تخصصی دندانپزشکی که دوره طرح یا سربازی را به عنوان دندانپزشک نگذرانده اند و پس از آزمون بورد سال 1394 توزیع شده اند، ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

معاون آموزشی وزیر بهداشت اظهار داشت: همچنین مدت زمان انجام تعهدات طرح نیروی انسانی و خدمت نظام وظیفه از زمان تعهدات دانش آموختگان متعهد خاص و عام رشته های تخصصی دندانپزشکی که دوره طرح یا سربازی را به عنوان دندانپزشک گذرانده اند به تناسب کسر خواهد شد.
وی افزود: در صورت انجام وظایف محوله و رضایت دانشگاه محل خدمت از کیفیت خدمات متعهدین، اعمال ضریب برای کاهش مدت انتظار مطب برای مشمولان به حداقل یک سال و 3 ماه تا حداکثر 3 سال می رسد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: