کد خبر: ۹۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۴ - 2016January 13
مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری قوه قضائیه در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- مشاور معاونت اجتماعی و پیشگیری قوه قضائیه بیشترین آمار شکایت های پزشکی در شوراهای حل اختلاف را مربوط به اقدامات ترمیمی و زیبایی دانست.
دکتر محمدرضا خردمند در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: با توجه به فعالیت های جامعه پزشکی مانند پزشکان عمومی، جراحان عمومی، جراحان پلاستیک, متخصصان گوش؛ حلق و بینی و جراحان فک و صورت و گروه های دیگر در زمینه اقدامات ترمیمی و زیبایی به طور قطع بیشترین آمار شکایت ها در حوزه شوراهای حل اختلاف پزشکی مربوط به اقدامات ترمیمی و زیبایی است.

عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور افزود: حال آن که به طور معمول کمترین شکایت در تمام گروه های پزشکی مربوط به روانپزشکان است.

کاهش چشمگیر پرونده های زیرمیزی


خردمند در ادامه خاطرنشان کرد: به طور قطع میزان پرونده های زیرمیزی نیز درکشور به شدت کاهش یافته که در این خصوص فعالیت واقدامات وزارت بهداشت طی یک سال گذشته دراین باره مثمر ثمر بوده است.

سرپرست مجتمع 29 شواری حل اختلاف دادگستری استان تهران همچنین افزود: در واقع با فعالیت هایی که وزارت بهداشت در زمینه برخورد با زیرمیزی و بازرسی ها انجام داد و ارائه راهنمایی ها به مردم دراین باره که چطور بتوانند درباره تضییع حقوق شان به مراجع قانونی شکایت کنند منجر به کاهش پدیده ناشایست دریافت زیرمیزی شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: