کد خبر: ۹۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۴ - 2016January 12
شفاآنلاین :حوادث پزشکی >دکتر لطفعلی پور کاظمی از چهره‌های ماندگار و مفاخر علمی ایران و مازندران و رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی کشور درگذشت.
به گزارش شفاآنلاین ،دکتر پور کاظمی از چهره‌های مطرح کشور و مؤلف چندین کتاب پزشکی و ورزشی بودند که مدتی در بستر بیماری قرار داشت، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران (IFSM)، دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (NADO)، رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک (NOC)، نایب‌رئیس یونسکو در حوزه دوپینگ سازمان ملل متحدUNESCO و ... ازجمله سوابق دکتر پور کاظمی بوده است.

Image result for ‫مرگ رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی‬‎

Image result for ‫مرگ رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی‬‎

شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس در مجلس نیز در پیامی با تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم پورکاظمی افزود:  دکتر پورکاظمی با کسب کرسی‌های مختلف بین المللی در زمینه پزشکی ورزشی باعث افتخار ایرانیان و علی الخصوص رامسر بود و بی شک خدمات بی شائبه آن مرحوم تا سال ها ماندگار خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت بزرگ را حضور خانواده معزز آن مرحوم، مردم شریف منطقه، جامعه پزشکی ورزشی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای همه بازماندگان صبر و اجر نیکو و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت بی‌کران الهی را مسئلت می‌نمایم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: