کد خبر: ۹۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۰ دی ۱۳۹۴ - 2016January 10
نایب رئیس شورای شهر تهران
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: دوستان در دانشگاه علوم پزشکی حتما پیوست اجتماعی ساخت بیمارستان را مورد توجه دهند تا نارضایتی برای افراد محلی ایجاد نشود.

به گزارش شفاآنلاین : مرتضی طلایی در حاشیه مراسم آغاز به کار ساخت بیمارستان فوق تخصصی سوانح سوختگی اظهار داشت: راه‌اندازی بیمارستان‌ها سوانح سوختگی در تهران امری حیاتی است چرا که سالانه 150هزار سوختگی به وقوع می‌پیوندد که برخی در این حوادث دچار معلولیت شده و یا جان خود را از دست می‌دهند.

وی افزود: کسانی که در حوادث سوختگی جان سالم به در می‌برند ممکن است به دلایلی همچون ترمیم‌های بعد از درمان دچار افسردگی شده و خارج از سیستم اجتماعی شوند.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اصل کار ساخت بیمارستان سوانح سوختگی اساسی و مورد نیاز شهر تهران و کشور است گفت: البته باید همه کمک کنیم تا جانمایی بیمارستان‌ها منطبق بر استاندارد باشد و یا اینکه این موضوع را در نظر گیریم که پیوست اجتماعی مورد مطالعه قرار گرفته یا خیر.

طلایی در پایان خاطر نشان کرد: دوستان در دانشگاه علوم پزشکی حتما پیوست اجتماعی ساخت بیمارستان را مورد توجه دهند تا نارضایتی برای افراد محلی ایجاد نشود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: