کد خبر: ۹۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۹ - ۱۸ دی ۱۳۹۴ - 2016January 08
شفاآنلاین:خبردرگذشت پروفسور بهروز برومند پدر نفرولوژی ایران وازبزرگان جامعه پزشکی ایران و جهان تکذیب شد.
به گزارش اختصاصی شفاآنلاین،داریوش آرمان ازدوستان نزدیک دکتر برومند وعضو هیات امنای انجمن بیماران کلیوی کشور ضمن اعلام این خبربه شفا آنلاین گفت:متاسفانه روز پنجشنبه خبری درفضای مجازی و فیس بوک منتشر شده بود مبنی براینکه دکتر بهروز برومند دار فانی را وداع گفته است.

Image result for ‫دکتربهروزبرومند‬‎

Image result for ‫داریوش آرمان‬‎


آرمان افزود:بلافاصله پس از انتشار این خبر موجی ازنگرانی درمیان جامعه پزشکی ،بیماران و دوستداران این چهره سرشناس و خدمتگزار در جامعه پزشکی ایجاد شد.
معاون ارتباطات و امور بین الملل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور خاطرنشان کرد:پس ازاعلام این خبر بلافاصله با دکتر برومند که درآمریکا به سرمی برند تماس گرفتم که خوشبختانه ایشان  اعلام کردند درصخت وسلامت کامل هستند.

آرمان خاطرنشان کرد:پروفسور برومند همچنین درپیامی اعلام کرد:

دوستان وهمکاران گرامی:
بادرود و سپاس از مهربانی شما و ابراز محبت های بی شائبه تان. من برای دوم بهمن ایران خواهم بود. اکنون که به لطف خداوند مهربان خوب هستم، هرچند شنیدم درFace Bookیکی از همکاران اشتباهی خبردرگذشت من را داده بود که به هر روی اکنون زود است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
بهروزبرومند
|
United States
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
0
دوستان گرامی پایگاه خبری شفا انلاین بویژه سرور داریوش آرمان، بادرود و سپاس و ستایش از کوشش های ارزنده شما.از نگرانی و مهربانی همه شما بسیار سپاسگزارم . بی شک گریز از مرگ راهی نداردودور نیست هرچند دیر نشده،ولی این خبر نادرست ،فرصتی بود که مهربانی همکاران و دوستان را نشان دهد.اثبات شد هم میهن های ما چه اندازه نازنین و بزرگوار هستند و ما هر چه برای تندرستی و شادمانی آنان بکوشیم بایسته و شایسته است. باز هم سپاس پاینده ایران
بهروزبرومند
|
United States
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
0
دوستان گرامی پایگاه خبری و اطلاع رسانی شفاآنلاین: بادرود و سپاس از آنکه با مهربانی دوست گرامی سرور داریوش آرمان نادرست بودن خبر درگذشت من را به آگاهی همه رسانیدیدو شماری از بیماران و همکاران را که از این خبر دژم شده بودند خوشنود نمودید.باید بگویم در اندک زمانی که این خبر نادرست نمیدانم چگونه پخش شد چنان دوستان با مهربانی برخورد نمودند که من همواره سپاسگزار و وامدار این همه مهربانی خواهم ماند.من آنچه دارم از ایران است و اکنون که می بینم هم میهنان بزرگوار چه اندازه قدرشناس هستند. میکوشم تا زنده هستم، خدمتگزار هم میهنانی که به من نیاز دارندباشم.ایدون باد. پاینده ایران
یک همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
0
با آرزوی سلامتی برای استاد بزرگ،از اینکه همچنان در سلامتی به ارتقای علم پزشکی ایران کمک میکنید،از ایزد منان سپاسگذاریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
0
بنظر مي رسد إستاد فوت كردهاند
شاهرخ خاكسار
|
United States
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
1
جناب آقاى دكتربرومندبزرگوار،باابرازخوشحالى ازخبرمسرت بخش سلامتى جنابعالى،شاهرخ خاكسار
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
واقعا داشتن بزرگانی همچون پرفسور برومند برای هر کشوری مایه افتخاره و بسیار خدای را شاکرم که این مرد بی نظیر همچنان سالم است و قلبش برای هموطنش می تپد...امیدوارم سالیان متمادی بتوانیم از وجود نازنینش بهره ها ببریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
سر دبير محترم سايت وزين شفا انلاين
با سلام
بدنبال انتشار خبر كذب و دروغ در مورد سلامتي استاد دكتر بهروز برومند، در شبكه تلگرام ، از سمت و سوى جناب دكتر برومند با خبر شدم كه در شفا انلاين هم فردي بنام فيروز فصيح - خبر دروغي مبني بر فوت استاد نشر نموده، كه متن پاسخ استاد برومند در ذيل ميايد
"" فيروز نازنين با درود و سپاس از مهرباني شما - راستي آدمي بنام فيروز فصيح باز در شفاانلاين commentگذارده كه دكتر برومند مرده نميدانم ايشان كيست؟ شايد واقعا شما بايد همين نوشته را در شفا بگذاري و بنويسي تا انتخابات تمام نشود و سرور دكتر نوبخت نماينده اول تهران شود برومند زنده خواهد ماند . در ضمن چون فيروز فصيح اسم اش مانند شما است و تاكنون دوسه بار در موارد مشابه comment هايي گذارده كه باروش شما نميخواند شايد دارد از نام شما سو استفاده ميكند ؟ به اميدديدار و ارزوي روزهاي خوب بدرود دوستدار بهروز""

مستدعي است ضمن تكذيب خبر مربوطه- مقرر فرماييد در اينگونه موارد دقت بيشتري بعمل ايد
با سپاس و تشكر فراوان :
دكتر فيروز فصيحى
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: