کد خبر: ۹۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۴ - 2016January 05
شفاآنلاین :اجتماعی >عمومی >ابوالقاسم وطن دوست از مدیران با سابقه و پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) روز سه شنبه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شفاآنلاین، مرحوم وطن دوست طی روزهای اخیر به علت عارضه مغزی در بخش «آی سی یو» یکی از بیمارستان های تهران بستری بود.
وطن دوست از سال 1359 همکاری خود را با خبرگزاری ایرنا آغاز کرد و پس از سال ها خدمت در مسئولیت های مختلف از جمله خبرنگار، مدیر و مشاور، در سال 1376 با پست مدیر امور اداری بازنشسته شد.
مدیرکل اخبار استان ها، مدیرکل امور اداری، مدیرکل تشکیلات و بودجه، مدیرکل طرح و برنامه، مشاور مدیرعامل و نفر دوم دفتر نمایندگی ایرنا در ایالات متحده(نیویورک) از جمله سمت های مرحوم وطن دوست طی سالها خدمت پر افتخار در ایرنا بوده است.
اولویت دادن به نظم، انضباط اداری و قانونگرایی از جمله رویکردهای مرحوم وطن دوست در دوران خدمت در ایرنا برشمرده شده است.
همچنین از مرحوم وطن دوست به عنوان گوینده موفق در رادیو و نویسنده ای توانا در عرصه خبر و مطبوعات یاد می شود.


در روزهای اخیر بسیاری از همقطاران مرحوم وطن دوست از جمله نخستین مدیر عامل ایرنا پس از انقلاب و مدیرعامل کنونی ایرنا و نیز پیشکسوتان این رسانه با حضور در بیمارستان و عیادت از یار دیرین خود، رسم همبستگی و همدلی ایرناییان را به منصه ظهور رساندند.

پایگاه خبری ،اطلاع رسانی شفاآنلاین این ضایعه را به خانواده آن مرحوم،جامعه رسانه ای وبه خصوص همکاران رسانه ای ایرنا صمیمانه تسلیت می گوید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: