کد خبر: ۹۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۴ - 2015December 29
مدیر بازاریابی و فروش داروسازی زهراوی در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- مدیر بازاریابی و فروش شرکت داروسازی زهراوی گفت: طی هفته های گذشته با حضور همکاران شرکت روش سوئیس در کارخانه زهراوی،بررسی های نهایی درباره دوره فغالیت جدید خط تولید صورت گرفته و از دو هفته آینده سلسپت در شرکت زهراوی تولید وبه طورگسترده وهمانند گذشته روانه بازار می شود.
دکتر امیر حکمت در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبردرباره علت پولی شدن داروی سلسپت برای برخی بیماران نیز  اظهار کرد: در واقع بیمه ها برای سلسپت فرانشیز می گیرند. زیرا محصولی که در حال حاضر در بازار موجود است وارداتی است اما از آخر دی ماه که محصول تولیدی به بازار می آید از آنجا که ما یک شرکت ایرانی و به سازمان تأمین اجتماعی وابسته هستیم بیمه ها نباید ما به التفاوت بگیرند و از آخر این ماه  سلسپت باید رایگان شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر بیمار برای سلسپت 25هزارتومان به ازای هر جعبه قرص 500 میلی گرمی 50 عددی  می پردازد که امیدواریم این مبلغ هم رایگان شود.

وی تأکید کرد: متأسفانه در ماه های اخیر بیماران پیوند عضوبه خصوص پیوند کلیه دچار مشکلات جدی شده بودند زیرا به دلیل کمبود سلسپت عوارض مختلفی گزارش شده و پزشکان وبیماران از این موضوع گله مند بودندکه خوشبختانه نوید تولید داروی سلسپت ایرانی را به بیماران عزیزوپزشکان اعلام می نماییم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: