کد خبر: ۹۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۴ - 2015December 29
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تعطیلی مدارس و ادارات راه حل مقابله با آلودگی هوا نیست بلکه با مدیریت صحیح، آلودگی از بین خواهد رفت.
دکتر عابد فتاحی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: البته دیروز هم در مجلس به دولت و خانم ابتکار- رئیس سازمان محیط زیست کشور- تذکراتی در جهت از بین بردن آلودگی هوا داده شد.

وی با اشاره به این که در آلودگی هوا چندین عامل دخالت دارند ادامه داد: عامل خطرناک ،خودروهای سواری ومسافربری مدل پائین هستند که سوخت کامل ندارند و عامل دیگر موتورسیکلت هایی اند که گاهی مواقع از گازوئیل نیز استفاده می کنند.ضمن اینکه  مسائل بخش صنعت هم دراین زمینه جای خود را دارد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ما در اکثر شهرهای بزرگ شاهد آلودگی هستیم؛ برای پاکسازی هوا از این همه آلودگی به طور حتم دولت باید وارد کار شود و تعطیلی ادارات و مدارس حل مسئله و راهکار نیست. زیرا با این روش ها مشکل حل نخواهد شد و آلودگی هم ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: در واقع باید ناوگان زمینی و شهری سر و سامان داده شود و از مصرف سوخت گازوئیل نیز جلوگیری شود.دریک جمله اینکه باید عواملی که آلودگی ایجاد می کنند را از بین ببریم.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: