کد خبر: ۹۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۴ - 2015December 25
شفا آنلاین>اجتماعی> پدر و مادر خوانده مهربان پس از موافقت دادگاه مبنی بر قانونی شدن واگذاری سرپرستی سه برادر بریتانیایی به آن‌ها، از بابانوئل خواستند تا نامه دادگاه را برای بچه‌ها بخواند.
 به گزارش شفا آنلاین،دیلن، لویو ، کوپر7 و 6 و 4 ساله روز گذشته به منزل جدیدشان رفتند تا کنار خانواده اسمیت زندگی جدیدی را شروع کنند. جسیکا اسمیت که 4 ماه پیش متوجه شد این 3 برادر در فقر و بیماری به سر می‌برند و پدر ومادر حقیقی‌شان آنها را ترک کرده‌اند ، خواستار سرپرستی دائمی آنها شد و تقاضانامه‌اش را به دادگاه خانواده ارائه داد.

 در این مدت جسیکا هر روز همراه همسرش به مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست می‌رفت و برای آنها میوه و اسباب بازی می‌برد.

جسیکا اسمیت می‌گوید، بچه‌ها را از قبل می‌شناختم، سال‌ها قبل آنها را همراه مادرشان که به علت وابستگی به مخدر در کلینیکی که من در آنجا کار می‌کردم بستری بود، ملاقات کرده بودم.

وقتی متوجه شدم مادر و پدر این سه برادر آنها را به بهزیستی سپرده‌اند، تصمیم گرفتم سرپرستی‌شان را به عهده بگیرم. دیلن پرونده پزشکی جالبی نداشت. 17 دندان پوسیده ، ریه ملتهب و کمی هم مشکلات اضطرابی او را پرخاشگر و خشن کرده بود.

برای همین تا صادر شدن رأی دادگاه تصمیم گرفتم کمی به وضعیت او سر و سامان دهم. کوپر کوچولو 4 ساله هنوز صحبت نمی‌کند و نیاز به گفتار درمانی دارد.

روز گذشته خانواده اسمیت کنار هم جمع شدند و بابانوئل پس از توزیع هدیه‌ها، نامه اجازه دادگاه را با صدای بلند برای بچه‌ها خواند و پس از آن بچه‌ها با خواندن سرود شکرگزاری و خوردن شکلات و آبنبات این خوشبختی را جشن گرفتند.دنیا پرتو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: