کد خبر: ۹۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۴ - 2015December 24
شفاآنلاین :سلامت >اجتماعی >مرکز 10 تختخوابی ایوانکی عصر روز چهارشنبه با حضور دكتر محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به بهره برداری رسید.
به گزارش شفاآنلاین،عصر روز چهارشنبه دوم دي ماه 94 با حضور دكتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، دكتر خباز استاندار سمنان، دكتر كاتب نماينده مردم شهرستانهاي گرمسار و آرادان در مجلس شوراي اسلامي، دكتر شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان، هيئت رئيسه دانشگاه و جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني مرکز 10 تختخوابی ایوانکی گرمساربه بهره برداری رسید.

دکتر نوبختمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوردر اين مراسم با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی به جز رسالتی که در امر آموزش و پژوهش دارند در امر بهداشت و درمان نیز ورود می کند، گفت: تامین سلامت آحاد ملت، از مهمترين اولويت هاي دولت تدبير و اميد است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خاطر نشان كرد: با توجه به اینکه وظیفه اصلی دولتها تامین سلامت مردم می باشد، سعی ما نیز بر این است که مردم نباید دغدغه ای برای درمان بیماران خود داشته باشند و خوشبختانه اجرای طرح تحول با همت مسئولین کشوری و در استان سمنان نیز با همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا می باشد.

دكتر مهدي شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان نيز ضمن ابراز خرسندي از حضور دكتر نوبخت در دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان و تقدير و تشكر از تلاشها و زحمات شبانه روزي تمامي مسئولين و كارشناساندر آماده سازي مركز درمان بستر ايوانكي اظهار اميدواری کرد که با بهره برداری از اين پروژه مردم شهر ايوانكي بتوانند از خدمات سلامتي بیشتری بهره مند شوند.

رئیس دانشگاه علوم پژشکی استان سمنان نیز گفت : مرکز 10 تختخوابی درمان بستر امام رضا (ع) ایوانکی به دلیل استقرار نداشتن یک مرکز درمانی تاشعاع 25 کیلومتری به گرمسار و 40 کیلومتری در مسیر تهران، 24 ساعته خدمات ارایه می دهد.

دکترمهدی شادنوش با اشاره به افزایش حوادث جاده ای در این استان اظهار داشت : 400 کیلومتر جاده ترانزیت حرم تا حرم در این استان می گذرد که حوادث جاده ای به دلیل مشکلات هندسی جاده ها در این محورهای استان زیاد است.

وی تصریح کرد : در شهرستان گرمسار تا سال 92 ، 21 نفر متخصص و اکنون 47 پزشک متخصص مشغول به ارائه خدمات سلامت به شهروندان عزیز این منطقه می باشند.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد : از سال 92 ، 36 طرح نیمه کاره بهداشتی و درمانی با پیشرفت فیزیکی 15 تا 78 درصد از گذشته در این استان وجود داشته که اکنون به جز یک پروژه، بقیه آن ها به بهره برداری رسیدند و یا در فهرست افتتاح قرار دارند

وی خاطرنشان کرد : طی دو سال گذشته از یکهزار میلیارد ریال پروژه های سرمایه گذاری شده در بخش سلامت، بهره برداری شده است.

دکتر مهدی شادنوش تاکید کرد : امنیت ایران در بین مردم کشورهای همسایه زبانزد است، امید است که سلامت کشور نیز به همین حد برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مرکز درمان بستر امام رضا(ع) ایوانکی دارای 18 هزار مترمربع مساحت، هزار و 500 مترمربع زیربناست که برای ساخت و تجهیز آن 43 میلیارد ریال هزینه شده است.

لازم به ذكر است: مرکز درمان بستر امام رضا(ع) ایوانکی، 10 تختخوابی و ارایه دهنده خدمات بیمارستانی و بهداشتی است و شامل بخش های دندانپزشکی، داروخانه، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق معاینه پزشکان، اتاق زایمان و ریکاوری، اتاق بستری خانم ها و آقایان، بهداشت محیط، بهداشت خانواده می باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: