کد خبر: ۹۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۴ - 2015December 24
رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران در گفتگو با شفا آنلاین تاکید کرد:
شفا آنلاین- رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران هشدار داد: وقتی هر موضوع نادرست را به کادرپزشکی ارتباط دهند بالاخره روی آنها اثر می گذارد که آن روزبدون شک روز خطر است.
دکتر محمدمهدی قیامت در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر و درواکنش به انتشار اخبارمربوط به تصادف یک زن در میدان فاطمی وسایرحاشیه های ایجادشده ماههای اخیردرحوزه پزشکی اظهارکرد: بدون شک و براساس مستندات اعلام شده ،مرگ آن زن به دلیل سهل انگاری کادر پزشکی و پرستاری نبوده است.اما سوال این است که چرا چنین اخباری با چنین شکلی بزرگ نمایی منتشر می شود و برعلیه جامعه خدمتگزارپزشکی به شیوه های مختلف و البته ناجوانمردانه هجمه های این چنین واردمی شود. اما به این که کیف مصدوم حادثه در آن شرایط دزدیده می شود اشاره ای نمی شود؟

معاون آموزشی و پژوهشی نظام پزشکی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: من با صحبت های وزیر بهداشت موافق هستم؛ چراکه تیم پزشکی بیمارستان ،قوی ترین کار را برای زنی که در میدان فاطمی تصادف کرده بود انجام داد. اما متاسفانه بیشترین هجمه را هم به  کادر پزشکی ومسولان بیمارستان وارد کردند که این به هیچ عنوان انسانی و منطقی نبود.

وی تأکید کرد: بارها هم این قبیل سیاه نمایی ها برعلیه جامعه پزشکی رخ داده اما با این حال کادر پزشکی به نحو احسنت به کارش ادامه داده و می دهد؛اما سوال اینجاست آیا اگر حرفه دیگری هم بود این اتفاق ها درباره آنها می افتاد؟

وی هشدار داد: بدون شک وقتی هرموضوع بیخود و نادرست به جامعه پزشکی ارتباط داده می شود بالاخره بر روی آنها وعملکردشان اثر منفی می گذارد و آن روز بدون شک روز خطر جدی برای جامعه و مردم است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: