کد خبر: ۸۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 18
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به چگونگی تکمیل ظرفیت رشته‌های آزمون استخدامی که ظرفیتشان خالی مانده است، گفت: دورهای آموزشی پذیرفته‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان با تأخیر از اواخر دی یا بهمن‌ آغاز می‌شود.


به گزارش شفا آنلاین،محمدحسین سلیمی جهرمی  با اشاره به اینکه نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت‌ها در برخی استان‌ها اعلام نشده است، اظهار داشت: ترجیح بر این است تا نتایج به صورت یک‌جا اعلام شود بنابراین نتایج نهایی را در استان‌هایی که ظرفیت آنها تکمیل شده است، اعلام نمی‌کنیم.

وی افزود: اگر نتایج را الان اعلام کنیم،‌ ظرفیت‌های تکمیل نشده سوخت می‌شود و ما نمی‌خواهیم ظرفیت‌هایمان بسوزد. باید حداکثر استفاده را ببریم تا نیروهای واجد شرایط به آموزش و پرورش وارد شوند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا ظرفیت‌های خالی مانده با بررسی مجدد افرادی که نمره قبولی را کسب نکرده‌اند، تکمیل می‌شود؟ گفت:‌ خیر این افراد موفق به کسب نمره علمی لازم نشده‌‌اند در حال بررسی هستیم تا تعییراتی در سهمیه‌های پذیرش داشته باشیم ضمن اینکه بومی پذیری و شرایط علمی نیز لحاظ شود.

سلیمی جهرمی با اشاره به اینکه ممکن است نوع رشته‌های مدنظر جابه جا شود، ادامه داد:‌ تلاش می‌کنیم تا یک ماه آینده برای ظرفیت‌های خالی مانده افراد پذیرفته شده را برای مصاحبه علمی معرفی کنیم و پس از آن نمرات مصاحبه علمی به صورت یک جا به سازمان سنجش ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان با تأخیر آغاز خواهد شد، افزود:‌ اگر بتوانیم دوره‌ آموزشی را از اواخر دی یا اوایل بهمن آغاز کنیم و از تعطیلات تابستان نیز بهره‌مند شویم می‌توانیم از ابتدای مهر سال 95 افراد را به نظام تعلیم و تربیت وارد کنیم.تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: