کد خبر: ۸۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 13
شفاآنلاین:سخنگوی دستگاه قضا در حاشیه نشست خبری امروز خود درباره حادثه کشیدن بخیه از چانه پسرک ۴ ساله خمینی شهری گفت:کسانی که ناگهان این هجمه عظیم را علیه پزشکان و پرستاران شروع می کنند باید جواب بدهند این اقدامات به نفع کیست.
به گزارش شفاآنلاین، غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول دستگاه قضا، پس از پایان نشست امروز خبری با این سئوال روبرو شد که: بسیاری از پرستاران و پزشکان از برخوردی که در خصوص حادثه بیمارستان خمینی شهر اتفاق افتاده، ناخشنود هستند و می گویند چرا هنوز چیزی اثبات نشده، این هجمه علیه کادر نظام درمانی شکل می گیرد؟


محسنی اژه ای در این باره گفت: من هم هنوز نمی دانم واقعیت قضیه چیست، ولی کسانی که ناگهان این هجمه عظیم را علیه پزشکان و پرستاران شروع می کنند باید جواب بدهند این اقدامات به نفع کیست.
معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: وضعیتی که در شبکه های اجتماعی علیه این ماجرا به وجود آمده نه به نفع کادر درمان و پزشکان و پرستاران است و نه به حال مردم، سودی دارد.

او درباره اینکه چرا رئیس حوزه قضایی شهرستان خمینی شهر (رئیس دادگستری) درباره جزئیات این پرونده اظهار بی اطلاعی می کند و حاضر به توضیح درباره بازداشت پزشک و پرستار این بیمارستان نیست، گفت: بالاخره پرونده ای تشکیل شده و در مرحله رسیدگی است. ولی نباید برخی اشخاص به خود اجازه دهند علیه دیگران بدون اثبات موضوع، هجمه کنند.

بخیه صورت پسرکی ۴ ساله به نام صدرا در بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر خبرساز شده است. برخی می گویند پزشک و پرستار این بیمارستان به دلیل نداشتن پول درمان، بخیه را پس از زدن، کشیده اند و برخی نیز معتقدند چنین کاری واقعیت ندارد و احتمالا جوگیری رسانه ها و مردم در شبکه های اجتماعی باعث یک اشتباه بزرگ خبری و هجمه علیه کادر درمان شده است.خبرآنلاین

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
-
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
1
آقاي ا‍زه اي مثل اينكه بيمارستان نمي رويدواگرهم رفتيد بيمارستان شما مخصوص هست بروببين مشكلات مردم راچه ازدست بيمارستانها وپزشكان وپرستاران بلا مي كشند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: