کد خبر: ۸۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 02
شفا آنلاین>اجتماعی>رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از سیاسی نبودن مسئله اخراج اساتید برخی دانشگاه ها مثل امیرکبیر خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : بحثی در ارتباط با بعضی دانشگاه ها مثل امیرکبیر و تعدادی از دانشگاه های مرکز استانها مطرح شد مبتنی براینکه این دانشگاه ها قراردادهای 6 ماهه یا حداکثر تا پایان سال جاری را با برخی اعضا که معمولا پیمانی بوده اند، منعقد کردند و بعد اینطور در محافل سیاسی تحلیل شد که چون این افراد از نیروهای مومن و متعهد هستند می خواهند اخراج شوند.

وی ادامه داد: هرکسی ممکن است تحت تاثیر این فضاسازی قرار بگیرد . طبق جلساتی که با وزرا و روسای این دانشگاه ها داشتیم آنها اطمینان دادند که درست است که ما قراردادهای 6 ماهه بسته ایم اما اینکه این مسیله سیاسی باشد نادرست است.

زاهدی بیان کرد :نداشتن مجوز از هیئت امنا که طبق قانون باید این مجوز وجود داشته باشد اصل ابن بحث را تشکیل می دهد نه مباحث سیاسی.

وی خاطر نشان کرد : تاکید جدی بر این بود که در این 6 ماه مجوز هیئت امنای دانشگاه را بگیریم که خواهیم گرفت و همچنین قرار شد آن تعداد از افراد که دارای مشکل صلاحیت و رکود علمی هستند را روسای دانشگاه ها به کمیسیون اعلام کنند با این وجود ما همچنان در حال پیگیری هستیم و اطمینان 100درصد می دهیم که در پشت این مسئله هیچ مشکل سیاسی و .. نبوده است..yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: