کد خبر: ۸۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 02
شفا آنلاین>سلامت>مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از استقرار شبانه­‌روزی اکیپ های بهداشتی در نقاط مرزی در جریان برگزاری مراسم اربعین حسینی و عزیمت میلیون ها زائر به کشور عراق خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین به نقل  از مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن استقرار شبانه­روزی اکیپ های بهداشتی در نقاط مرزی مهران، شلمچه و چزابه، با اعزام تیم های ستادی، نحوه اعمال نظارت‎های فنی توسط اکیپ‎ها از جمله کنترل اماکن عمومی و بین راهی، غذاخوری‌ها، استراحتگاه‎ها، سرویس‎های بهداشتی، مساجد و سایر اماکن عرضه مواد غذایی و آشامیدنی را در چندین نوبت مورد پایش قرار می دهند.

بر اساس گزارش های دریافتی از ستاد فوریت های مرکز سلامت محیط و کار استان ایلام تا کنون، تعداد 20 اکیپ عملیاتی بهداشت محیط در مناطق مرزی فعالیت داشته و 743 مرکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، 171 مرکز پخت غذای خیریه و 55 مرکز اقامتی را مورد پایش قرار دادند.

 همچنین گزارش های دریافتی از مرز شلمچه نیز حاکی از فعالیت 7 اکیپ بهداشت محیطی در آن منطقه بوده که طی فعالیت های بعمل آمده  819 موکب مورد بازدید قرار گرفته است. علاوه بر این در جریان این فعالیت ها، آموزش های بهداشتی نیز به کلیه زائرین خروجی از مرزها ارائه شده است. .yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: